На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-02-006040-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 травня, 01:00 |
Дата останніх змін | 17 травня, 09:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 283 334.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 700.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 35 000.00 UAH |
Документи лота |
|
---|
Ергономічне крісло керівника з ергономічним підголівником Victory або еквівалент (матеріал тканина азур або еквівалент)100 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43700881 |
---|---|
Поштова адреса | 08138, Україна, Київська область, Бучанський р-н, село Софіївська Борщагівка, вул.Франка Ів., будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Даль |
Телефон | +380673462986 |
Ел. пошта | tender@snite.ua |
Час публікації: 2024-05-14 14:38:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-15 14:38:48
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ ЕФ ДЖИ" виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Вимогами тендерної документації, а саме Додаток №1 Частина I. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством вимагалось надання, а саме: Учасник надає сканований оригінал або копію договору, за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з усіма додатками та додатковими угодами) та документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Допускається надання декількох аналогічних договорів. А також лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в додатку та надано у складі тендерної пропозиції про належне або часткове виконання цього договору. Примітка: аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. У складі пропозиції учасника наявний договір купівлі продажу від 27 листопада 2020 року з Державною компанією з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення «Укрспецекспорт». Договір без зазначення коду ДК 021:2015 «ЄЗС», а також відсутній лист відгук, таким чином не виконана вимога ТД щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2. Умовою поставки товару є його доставка за рахунок Постачальника за адресою Замовника та у строки, вказані в даній тендерній документації та проєкті договору поставки з перевіркою комплектності, цілісності, відсутності пошкоджень товару в присутності представників Замовника (надати гарантійний лист Учасника). У складі пропозиції учасника відсутній гарантійний лист. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Звертаю увагу, що згідно з пунктом 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "Чернівціобленерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130760 |
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Прутська, 23 А |
Ім'я |
Олег Мамай |
Телефон | +380372581192 |
Ел. пошта | tender@oe.cv.ua |