На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
342 350.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-02-008926-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 травня, 12:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 342 350.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 травня, 16:25 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 712.00 UAH з ПДВ |
---|
Стіл виробничий з нержавіючої сталі з бортом і полицею17 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Стіл виробничий з надбудовою1 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Ванна мийна зварна трисекційна з нержавіючої сталі2 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Ванна мийна зварна двосекційна7 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Ванна мийна односекційна2 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Кухонна мийка накладна з отвором для змішувача1 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Стелаж виробничий з нержавіючої сталі із 4 полицями2 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Стелаж металевий PROзапас сірий хром (або еквівалент)3 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Стелаж виробничий з нержавіючої сталі із 3 полицями3 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Стелаж виробничий з нержавіючої сталі із 5 полицями1 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Полиця навісна для сушіння посуду + піддон10 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Полиця навісна для сушіння посуду + піддон1 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Візок сервірувальний з двома полицями2 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Шафа для посуду з розпашними дверцятами (3 полиці усередині)1 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
Стелаж для сушки посуду1 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (заклади Управління освіти і науки) Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39312200-4, Обладнання для їдалень |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 44877920 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, пр.Бандери Степана, будинок 8, корпус 1, офіс 205 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Катерина |
Телефон | 380680474747 |
Ел. пошта | xaccpa@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-14 13:01:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-15 13:01:28
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей Учасника ТОВ «ХАССПА»: 1.1. Надано Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації без зазначення номеру телефону особи, яка відповідальна за виконання замовлень. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно п.2 додатка 2 до тендерної документації вимагалося «Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в даному напрямку роботи (із зазначенням загальної кількості працівників на підприємстві); зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в даному напрямку роботи (із зазначенням загальної кількості працівників на підприємстві); зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37219763 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Червоноткацька, будинок 83 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Христина Боднар |
Телефон | +380631711910 |
Ел. пошта | tender@a-g.ua |
Час публікації: 2024-05-16 12:50:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-17 12:50:34
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей Учасника ТОВ «АКОРД ГРУП»: 1.1. Не надано проєкт договору Додаток 7. 1.2. Не надано лист-відгук до договору від 30.11.2022 р. № 623, що зазначений в листі про виконання аналогічних договорів. 1.3. Не надано Довідка у довільній формі про те, що надання послуг буде провадитися із врахуванням екологічних вимог. 1.4. Не надано лист в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно підпункту 1.1.5. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалося: «Лист-погодження з проектом договору за підписом уповноваженої особи та завіреною печаткою (за наявності). Проект договору Додаток 7». 2.2. Відповідно пункту 3.3. Додатка 2 до тендерної документації вимагалося: «позитивний лист-відгук контрагента, щодо кожного договору зазначеного в листі, а також містити інформацію про найменування товару згідно таких договорів, та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору». 2.3. Відповідно пункту 4.6. Додатка 2 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у довільній формі про те, що надання послуг буде провадитися із врахуванням екологічних вимог, що викладені в законі України від 25 червня 1991р №1264-ХII “Про охорону навколишнього природного середовища”, а також розроблених відповідно до нього Земельного, Водного, Лісового кодексів, Законів “Про охорону атмосферного повітря”, “Про відходи”, “Про поводження з радіоактивними відходами” та передбачати усі заходи спрямовані із захисту довкілля». 2.4. Відповідно пункту 4.7. Додатка 2 до тендерної документації вимагалося: «лист в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати Проект договору Додаток 7. 3.2. Надати позитивний лист-відгук до договору від 30.11.2022 р. № 623, що зазначено в листі про виконання аналогічних договорів. 3.3. Надати Довідку у довільній формі про те, що надання послуг буде провадитися із врахуванням екологічних вимог, що викладені в законі України від 25 червня 1991р №1264-ХII “Про охорону навколишнього природного середовища”, а також розроблених відповідно до нього Земельного, Водного, Лісового кодексів, Законів “Про охорону атмосферного повітря”, “Про відходи”, “Про поводження з радіоактивними відходами” та передбачати усі заходи спрямовані із захисту довкілля. 3.4. Надати лист в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3137220539 |
---|---|
Поштова адреса | 45601, Україна, Волинська область, Луцький р-н, село Липини, вулиця Сонячна, будинок 2б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Стасишин |
Телефон | +380503789206 |
Ел. пошта | oleksandr.s.sale@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02143809 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 |
Ім'я |
Гальченко Марина Віталіївна |
Телефон | 380456352451 |
Ел. пошта | galchenko_maryna@ukr.net |