На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-02-011021-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 травня, 23:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 11:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 720 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 травня, 13:44 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 600.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з прибирання виробничих та службових приміщень12 послуга Адреса поставки: 33008, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Фабрична, 2 Строк: до 30.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90911200-8, Послуги з прибирання будівель |
Послуги з прибирання адміністративних (офісних) приміщень12 послуга Адреса поставки: 33008, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Фабрична, 2 Строк: до 30.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90919200-4, Послуги з прибирання офісних приміщень |
Послуги з прибирання місць загального користування12 послуга Адреса поставки: 33008, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Фабрична, 2 Строк: до 30.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90911200-8, Послуги з прибирання будівель |
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень12 послуга Адреса поставки: 33008, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Фабрична, 2 Строк: до 30.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90911200-8, Послуги з прибирання будівель |
Послуга з прибирання прилеглої території12 послуга Адреса поставки: 33008, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Фабрична, 2 Строк: до 30.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90911200-8, Послуги з прибирання будівель |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
17.05.2024 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем ФОП АБРАМОВА МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА, чия пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. За результатами розгляду пропозиції ФОП АБРАМОВА МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА було встановлено наступне. Відповідно до п.1 Розділу 7 до Тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. ФОП АБРАМОВА МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА, у встановлений Законом строк, не завантажила в електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей: - документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. - документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей: керівник учасника процедури закупівлі, фізична особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Також переможець не завантажив цінову пропозицію та документи для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису. На підставі викладеного, керуючись підпунктом 3 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП АБРАМОВА МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
17.05.2024 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем ФОП АБРАМОВА МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА, чия пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. За результатами розгляду пропозиції ФОП АБРАМОВА МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА було встановлено наступне. Відповідно до п.1 Розділу 7 до Тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. ФОП АБРАМОВА МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА, у встановлений Законом строк, не завантажила в електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей: - документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. - документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей: керівник учасника процедури закупівлі, фізична особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Також переможець не завантажив цінову пропозицію та документи для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису. На підставі викладеного, керуючись підпунктом 3 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП АБРАМОВА МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА
Код ЄДРПОУ | 2261116885 |
---|---|
Поштова адреса | 69093, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЗЕСТАФОНСЬКА, будинок 12, квартира 69 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Абрамова Марина |
Телефон | 0994603929 |
Ел. пошта | cleaning.am.zp@gmail.com |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39880947 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Майборода |
Телефон | +380978888978 |
Ел. пошта | n.mayboroda@fillin.com.ua |
Час публікації: 2024-05-27 09:31:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-28 09:31:46
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - учасник надав довідку про виконання аналогічного договору, в якій найменування контрагента не відповідає найменуванню у листі-відгуку та замість предмету договору зазначив код ДК 021:2015 - відсутня копія аналогічного договору або сторінок договору, зазначеного у довідці, у довільній формі (п.1.1.), зміст якого(их) підтверджує інформацію щодо номеру договору, предмету договору, площі прибирання, строку дії договору та підписи сторін договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 розділу X тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» та п.1.1 та п.1.3 розділу VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; строку дії договору; площі приміщень, на яких надавались послуги; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я та контактний телефон); 2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 3. Копія аналогічного договору або сторінок договору, зазначеного у довідці, у довільній формі (п.1.1.), зміст якого(их) підтверджує інформацію щодо номеру договору, предмету договору, площі прибирання, строку дії договору та підписи сторін договору. ** Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надані послуги з прибирання приміщень та/або території на об’єкті та/або об’єктах загальною площею прибирання не менше 3 000 м² та строком дії договору не менше 6 місяців на момент подачі пропозиції. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 38843113 |
---|---|
Поштова адреса | 18024, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ТАРАСКОВА, будинок 6, квартира 176 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тетяна Голорвко |
Телефон | +380683159786 |
Ел. пошта | golovko.viktor@ukr.net |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40091554 |
---|---|
Поштова адреса | 61013, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 32, офіс 212 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Едуард Акімов |
Телефон | +380668124607 |
Ел. пошта | tovdenikom@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38443865 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Інна Целікова |
Телефон | +380444676178 |
Ел. пошта | inna.tselikova@cwk.kiev.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3583404574 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Україна, 33028, Рівненська обл., Рівненський р-н, місто Рівне, вул.Борисенка Олександра, будинок 3, квартира 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Євгеній Палій |
Телефон | 380673270304 |
Ел. пошта | yevhenii.palii@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39551816 |
---|---|
Поштова адреса | 01013, Україна, Київська область, Київ, Промислова буд.4/7,офіс 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванова Ірина Валентинівна |
Телефон | 380732137183 |
Ел. пошта | tender@usp.partners |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Грабовецький |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | i.hrabovetskyi@cpg.fm |
не залучаються
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з умовами Договору та підтверджено у відповідних Чек-листах) надані Послуги здійснюється щомісячно згідно з фактичним обсягом наданих Виконавцем Послуг протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту про приймання-передавання наданих Послуг (надалі - Акт).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Лой Людмила Григорівна |
Телефон | 380677971798 |
Ел. пошта | loi-lh@ukrposhta.ua |