На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
50 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-03-003136-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 17 травня, 12:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 50 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 травня, 13:26 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 250.00 UAH з ПДВ |
---|
Добровільне страхування майна, переданого в заставу АБ «УКРГАЗБАНК» (ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги)1 послуга Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. І. Миколайчука, 9 Строк: до 31.12.2024 11:09 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66510000-8, Страхові послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 24175269 |
---|---|
Поштова адреса | 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька,44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Владислав Литвинчук |
Телефон | +380961320893 |
Ел. пошта | v.lytvynchuk@kniazha.ua |
Час публікації: 2024-05-17 09:19:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-18 09:19:51
Опис
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації передбачено надання Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір добровільного страхування майна. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: - копію аналогічного договору, зазначеного у довідці (копії аналогічних договорів, зазначених у довідці) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору (договорів). - На підтвердження виконання аналогічного досвіду співпраці з надати лист-відгук про співпрацю. При цьому, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено довідку «Довідка аналогічний договір.pdf», відповідно до якої учасник надав інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору між ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП" та ТОВ «Торговий дім «Остов-Бардс" та сканкопію аналогічного договору №20/01К204389 від 16.11.2023р. Термін дії вказаного договору встановлений п 5.1. та п.4.5.1. – з 17.11.2023р. по 16.11.2024р. Тобто на момент подання тендерних пропозицій аналогічних договір не виконаний в повному обсязі, як зазначено у відгуку на підтвердження його виконання. Будь-яких додаткових угод чи документів на підтвердження виконання чи дострокового припинення дії вищевказаного договору Учасником не долучено. Таким чином, долучений Учасником аналогічний договір не можна вважати виконаним. Тому на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) слід долучити інший виконаний аналогічний договір, а також відгук про виконання договору, та довідку за підписом уповноваженої особи про досвід виконання аналогічних договорів. 2. Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений електронний підпис (КЕП/УЕП) учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Однак, при перевірці електронного підпису учасника закупівлі відображається підпис фізичної особи Литвинчука Владислава Вікторовича, а не уповноваженого представника учасника ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП". З долученої в складі тендерної пропозиції довіреності №64-2024 від 28.12.2023р. слідує що Литвинчук В.В. є уповноваженою особою учасника і начальником відділу страхування Львівської обласної дирекції «ПрАТ «УСК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП». Тому при підписанні документів необхідно використовувати електронний цифровий підпис уповноваженої особи Учасника, а не фізичної особи Литвинчука В.В. Також на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору прошу долучити наказ про призначення на посаду. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 20602681 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вікторія Слєпишева |
Телефон | +380445376617 |
Ел. пошта | info@upsk.com.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44496574 |
Поштова адреса | 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Ім'я |
Федорович Людмила Михайлівна (Fedorovych Lyudmila ) |
Телефон | +380322581125 |
Ел. пошта | 1_tmo_tender@ukr.net |