На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 058 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-03-004355-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 травня, 11:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 058 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 травня, 14:54 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20 580.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
код ДК 021:2015:18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (Штани утеплені)1750 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Комунальне підприємство «ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ» (КП «ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ») ПРОТОКОЛ № 140 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Харків «14 » травня 2024 р. Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ванго - Україна» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015:18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (Штани утеплені) (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором:№ UA-2024-05-03-004355-a Дата і час розкриття: 13 травня 2024 14:54 Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" 1 574 370,00 UAH з ПДВ 1 574 370,00 UAH з ПДВ ТОВ "БЕСТ-ТЕКСТ" 1 627 500,00 UAH з ПДВ 1 627 500,00 UAH з ПДВ ТОВ "БАТИСТО" 1 924 650,00 UAH з ПДВ 1 924 650,00 UAH з ПДВ Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги: в Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію до предмета закупівлі»: - «… 3. Зразок паспорту/сертифікату якості на запропонований Учасником Товар із обов’язковим зазначенням виробників тканини та фурнітури….». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасником не зазначені виробники тканини та фурнітури в сертифікаті якості. - «…10. Гарантійний лист від виробника тканини, з якої виготовляється запропонований Учасником Товар ». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасником не надано Гарантійний лист від виробника тканини. - «...11. Для підтвердження наявності дозвільних документів, Учасник надає скановані копії чинних сертифікатів: обов’язково ISO 9001 та ISO 14001…». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасником наданий Сертифікат на систему управління якістю (ISO 9001), який був чинний до 07.07.2022, а Сертифікат на систему екологічного управління (ISO 14001) взагалі відсутній. Тобто Учасником не виконано вимоги передбачені у Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію до предмета закупівлі»» тендерної документації, щодо підтвердження якості предмету закупівлі у частині відповідності чинних нормативних документів. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, провідний фахівець з публічних закупівель С.М. Шмакова
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Комунальне підприємство «ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ» (КП «ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ») ПРОТОКОЛ № 140 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Харків «14 » травня 2024 р. Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ванго - Україна» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015:18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (Штани утеплені) (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором:№ UA-2024-05-03-004355-a Дата і час розкриття: 13 травня 2024 14:54 Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" 1 574 370,00 UAH з ПДВ 1 574 370,00 UAH з ПДВ ТОВ "БЕСТ-ТЕКСТ" 1 627 500,00 UAH з ПДВ 1 627 500,00 UAH з ПДВ ТОВ "БАТИСТО" 1 924 650,00 UAH з ПДВ 1 924 650,00 UAH з ПДВ Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги: в Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію до предмета закупівлі»: - «… 3. Зразок паспорту/сертифікату якості на запропонований Учасником Товар із обов’язковим зазначенням виробників тканини та фурнітури….». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасником не зазначені виробники тканини та фурнітури в сертифікаті якості. - «…10. Гарантійний лист від виробника тканини, з якої виготовляється запропонований Учасником Товар ». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасником не надано Гарантійний лист від виробника тканини. - «...11. Для підтвердження наявності дозвільних документів, Учасник надає скановані копії чинних сертифікатів: обов’язково ISO 9001 та ISO 14001…». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасником наданий Сертифікат на систему управління якістю (ISO 9001), який був чинний до 07.07.2022, а Сертифікат на систему екологічного управління (ISO 14001) взагалі відсутній. Тобто Учасником не виконано вимоги передбачені у Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію до предмета закупівлі»» тендерної документації, щодо підтвердження якості предмету закупівлі у частині відповідності чинних нормативних документів. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, провідний фахівець з публічних закупівель С.М. Шмакова
Код ЄДРПОУ | 35922134 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ, БУДИНОК 3, ЛІТЕРА Б, ОФІС 197 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Салімська Оксана Петрівна |
Телефон | 380684844598 |
Ел. пошта | vango2011@ukr.net |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
ПРОТОКОЛ № 152 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КП «Харківблагоустрій» м. Харків «20» травня 2024 р. Порядок денний: 1. Про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕСТ – ТЕКСТ» (далі — Учасник), якого за результатами розгляду та оцінки визначено Переможцем процедури закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника: код ДК 021:2015:18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (Штани утеплені) (далі — Закупівля). 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-05-03-004355-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 15.05.2024, відповідно до протоколу № 143, визначено Учасника – переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3,5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Однак, станом на 20.05.2024 переможець не оприлюднив в електронній системі закупівель вищезазначені документи. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника – переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі /переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної документації Учасника – переможця у строки, встановлені зазначеними нормами. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника – переможця. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, провідний фахівець з публічних закупівель С.М. Шмакова
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ № 152 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КП «Харківблагоустрій» м. Харків «20» травня 2024 р. Порядок денний: 1. Про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕСТ – ТЕКСТ» (далі — Учасник), якого за результатами розгляду та оцінки визначено Переможцем процедури закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника: код ДК 021:2015:18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (Штани утеплені) (далі — Закупівля). 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-05-03-004355-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 15.05.2024, відповідно до протоколу № 143, визначено Учасника – переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3,5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Однак, станом на 20.05.2024 переможець не оприлюднив в електронній системі закупівель вищезазначені документи. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника – переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі /переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної документації Учасника – переможця у строки, встановлені зазначеними нормами. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника – переможця. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, провідний фахівець з публічних закупівель С.М. Шмакова
Код ЄДРПОУ | 45015085 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Горбатюк |
Телефон | +380953173607 |
Ел. пошта | best-text@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38384134 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мотрук Руслан Богданович |
Телефон | 380958114792 |
Ел. пошта | batisto.tender@gmail.com |
Тип оплати - післяплата. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником на підставі Бюджетного кодексу України по мірі надходження коштів бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань, згідно видаткової накладної, пред’явленої Постачальником, протягом 10 банківських днів від дати надходження грошових коштів на бюджетний реєстраційний рахунок Замовника. Розрахунок здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаного у даному Договорі. Джерело фінансування — кошти бюджету Харківської міської територіальної громади.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34755720 |
Поштова адреса | 61166, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61166, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ШАТИЛІВСЬКА, будинок 4 |
Ім'я |
Шмакова Світлана Миколаївна |
Телефон | 380956201240 |
Ел. пошта | tender.blago.kharkov@gmail.com |