На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 503 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-03-007882-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 травня, 15:40 |
Дата останніх змін | 21 травня, 12:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 503 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 37 515.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Шлак доменний гранульований, згідно з ДСТУ Б В.2.7-302:201441000 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 15:40 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14630000-6, Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41645824 |
---|---|
Поштова адреса | 50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ФЕРГАНСЬКА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро ДЮ |
Телефон | +380986748885 |
Ел. пошта | ukrtranssbut@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-20 11:48:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-21 11:48:44
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник надав не в повному обсязі документи, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: надано наказ на директора від 05.11.2021, але не надане Рішення власника №2 від 05.11.2021, яке зазначене у наданому наказі. 2) Учасник надав сканкопію аналогічного договору від 04.09.2023 №0409-2023 на предмет закупівлі, в якому не зазначені кількість, ціна та вартість товару та не надані сканкопії документів, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору. 3) Учасник не надав сканкопію документа відповідно до пункту 10 Додатка №4 до тендерної документації "Інші документи, які вимагаються при поданні пропозиції". Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: "Учасник повинен завантажити файли з документами, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб Учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси Учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи Учасника, що підписала від імені Учасника вказану довіреність" 2) Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації "Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону": "Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Учасник надає сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі в частині предмета закупівлі, що заплановано Замовником до придбання (зокрема акти, поставки товарів, видаткові або товарно-транспортні накладні тощо). Аналогічний договір, термін дії якого не закінчився, та який виконаний не в повному обсязі на момент подання Учасником тендерної пропозиції, приймається до розгляду за умови надання документа про його виконання на момент подання Учасником тендерної пропозиції та відгуку контрагента (покупця) щодо належного виконання зобов’язань за цим договором. Дата відгуку має бути не більше 10-тиденної давнини від дати подання тендерної пропозиції." 3) Відповідно до пункту 10 Додатка № 4 до тендерної документації "Інші документи, які вимагаються при поданні пропозиції": "10. Інформація в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля." Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1) В повному обсязі документи, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2) В повному обсязі сканкопії аналогічного договору на предмет закупівлі та документів, що підтверджують його виконання. 3) Інформацію в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14309787 |
Поштова адреса | 52210, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, вул. Горького,2 |
Ім'я |
КРАВЕЦЬ Мілана Станіславівна (Kravets Milana ) |
Телефон | +380997400870 |
Ел. пошта | kravets@vostgok.dp.ua |