На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
190 000.00 UAH
30 000.00 UAH
40 000.00 UAH
120 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-03-008343-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 травня, 23:00 |
Дата останніх змін | 24 травня, 07:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 30 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 травня, 14:36 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 150.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Автоматизоване робоче місце реєстратора1 штука Адреса поставки: 36039, Україна, Полтавська область, Полтава, Симона Петлюри, 64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 45119322 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, м. Київ, Київ, Україна, 04136, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Роман Волошинов |
Телефон | +30933802403 |
Ел. пошта | portalarena69@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-05-15 12:44:43
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-16 12:44:43
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі UA-2024-05-03-008343-a Розділом 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» визначена інформація, а саме:- «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:», Перелік документів, які має надати учасник закупівлі у складі своєї пропозиції в електронному вигляді, оформлених належним чином та відповідно до чинного законодавства: 1. Додаток 2 до тендерної документації ЛОТ № 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, Вимоги до предмету закупівлі: 1. На підтвердження відповідності товару, що входить до складу предмету закупівлі (системні блоки) Учасник повинен надати копію: • Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 16 грудня 2015 р. № 1077; (Відсутній документ) • Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 р. № 1067; (Відсутній документ) • Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018; (Відсутній документ) 2. Якщо Учасник не є виробником обладнання, що входить до складу предмету закупівлі (системні блоки), то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару. (Відсутній документ) Учасник процедури закупівлі ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції запропонував товар, що є предметом закупівлі, виробника ТОВ «КОМЕЛ», а документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі - ТОВ «МІКРОТРОН», що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Приведіть у відповідність Вашу тендерну пропозицію.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 25172446 |
---|---|
Поштова адреса | 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Садова, 4"А", кв.1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярослав Корсун |
Телефон | +380675324214 |
Ел. пошта | yariykpol@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-20 13:27:23
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-21 13:27:23
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі UA-2024-05-03-008343-a Розділом 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» визначена інформація, а саме:- «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:», Перелік документів, які має надати учасник закупівлі у складі своєї пропозиції в електронному вигляді, оформлених належним чином та відповідно до чинного законодавства: 1. Додаток 2 до тендерної документації ЛОТ № 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, Вимоги до предмету закупівлі: 1. На підтвердження відповідності товару, що входить до складу предмету закупівлі (системні блоки) Учасник повинен надати копію: • Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 16 грудня 2015 р. № 1077; (Відсутній документ) • Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 р. № 1067; (Відсутній документ) • Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018; (Відсутній документ) 2. Якщо Учасник не є виробником обладнання, що входить до складу предмету закупівлі (системні блоки), то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару. (Відсутній документ) 3. Учасник надає перелік сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування обладнання на території України. Під час постачання обладнання Учасник надає гарантійні талони зі строком гарантії, при поставці обладнання Учасник надає гарантійні талони з вказанням назви обладнання та їх серійні номери. (Відсутній документ) Учасник процедури закупівлі ТОВ "Солвер трейд" в складі своєї тендерної пропозиції надав документи процедури UA-2024-04-19-009728-a, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Приведіть у відповідність Вашу тендерну пропозицію.
Очікувана вартість закупівлі | 40 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Автоматизоване робоче місце лікаря1 штука Адреса поставки: 36039, Україна, Полтавська область, Полтава, Симона Петлюри, 64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 25172446 |
---|---|
Поштова адреса | 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, Садова, 4"А", кв.1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярослав Корсун |
Телефон | +380675324214 |
Ел. пошта | yariykpol@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-16 15:56:37
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-17 15:56:37
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі UA-2024-05-03-008343-a Розділом 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» визначена інформація, а саме:- «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:», Перелік документів, які має надати учасник закупівлі у складі своєї пропозиції в електронному вигляді, оформлених належним чином та відповідно до чинного законодавства: 1. Додаток 2 до тендерної документації ЛОТ № 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, Вимоги до предмету закупівлі: 1. На підтвердження відповідності товару, що входить до складу предмету закупівлі (системні блоки) Учасник повинен надати копію: • Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 16 грудня 2015 р. № 1077; (Відсутній документ) • Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 р. № 1067; (Відсутній документ) • Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018; (Відсутній документ) 2. Якщо Учасник не є виробником обладнання, що входить до складу предмету закупівлі (системні блоки), то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару. (Відсутній документ) 3. Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. (Відсутній документ) 4. Учасник надає перелік сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування обладнання на території України. Під час постачання обладнання Учасник надає гарантійні талони зі строком гарантії, при поставці обладнання Учасник надає гарантійні талони з вказанням назви обладнання та їх серійні номери. (Відсутній документ) 5. Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Відсутня інформація в порівняльній таблиці: Програмне забезпечення Операційна система: Microsoft Windows 11 Pro 64-bit, мова інтерфейсу українська, предінстальована, з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0. Справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена GML наліпкою на системному блоці без ключа активації, ключ активації повинен бути вшитий у BIOS материнської плати. Активація проводиться Замовником. Гарантія, місяців Системний блок і монітор - не менше 36 міс.; БФП, мережевий фільтр, клавіатура, миша - не менше 12 міс. Учасник процедури закупівлі ТОВ "Солвер трейд" у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції запропонував товар, що є предметом закупівлі, але не надав документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Приведіть у відповідність Вашу тендерну пропозицію.
Очікувана вартість закупівлі | 120 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 600.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Автоматизоване робоче місце лікаря3 штука Адреса поставки: 36039, Україна, Полтавська область, Полтава, Симона Петлюри, 64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 2417118446 |
---|---|
Поштова адреса | 38805, Україна, Полтавська область, с. Новофедорівка, вулиця Ватутіна будинок 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Різніченко |
Телефон | +380932903868 |
Ел. пошта | riznichenko.om@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-20 15:41:43
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-21 15:41:43
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі UA-2024-05-03-008343-a Розділом 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» визначена інформація, а саме:- «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:», Перелік документів, які має надати учасник закупівлі у складі своєї пропозиції в електронному вигляді, оформлених належним чином та відповідно до чинного законодавства: 1. Додаток 2 до тендерної документації ЛОТ № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, Вимоги до предмету закупівлі: 1. Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника: БФП Технологія друку: лазерна Тип друку: монохромний Максимальний формат друку: А4 Швидкість монохромного друку: 18 ст/хв Масштабування :50-200% Роздільна здатність при копіюванні: 600*600dpi Оптична роздільність сканера: 600*600 dpi Розрядність кольорового сканування:24 біт Щільність паперу:60 - 163 г/м² Інтерфейс:USB (Canon i-SENSYS MF3010 (5252B034AA) + 2 картриджі в комплекті). Учасник процедури закупівлі ФОП Різніченко Ольга Михайлівна у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції запропонував товар, а саме: БФП (Багатофункціональний пристрій Pantum M6500 в комплекті з 2 додатковими картриджами), що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Приведіть у відповідність до умов тендерної документації Вашу тендерну пропозицію.
Назва організації | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Полтавській області" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08733966 |
Поштова адреса | 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 64 |
Ім'я |
Валентина МІНЯЙЛО |
Телефон | +380993531737 |
Ел. пошта | valmin2020@gmail.com |