На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 652.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 32 652,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03221410-3 Капуста качанна Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3262803050 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, Суми, м.Суми, вул. Передова, буд. 21, кв.1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Безкоровайний Роман Сергійович |
Телефон | +380997355524 |
Ел. пошта | olompiev.rynok@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2777909229 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, будинок 211, корпус Б, квартира 103 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лозіна Тетяна |
Телефон | 380954475269 |
Ел. пошта | foplozina@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-03-008657-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 32 652.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 9 травня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 14 травня, 13:42 |
Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг900 кілограм Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037 |
|
Строк достигання | ранньостигла |
---|---|
Відповідність ДСТУ 7037 | 1 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05519480 |
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, м. Суми , вул. Сумської артбригади, буд.13 |
Ім'я |
Анна Тубольцева |
Телефон | +380500097010 |
Ел. пошта | economic.smkl1@ukr.net |