На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
176 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі пред’явленої Постачальником видаткової накладної підписаної двома сторонами. Стільці офісні повинні бути новими (такими, що не були у вжитку). Доставка до місця поставки Товару, навантаження та розвантаження Товару здійснюється Учасником за його власний рахунок. Поставка Товару здійснюється за заявкою Покупця до 14.06.2024. В заявці Покупець зазначає колір оббивки сидіння та спинки. Місце поставки Товару: м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 6 травня, 13:51
Опис
скасування закупівлі з технічних причин
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-06-001216-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 176 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 9 травня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 6 травня, 13:52 |
Стільці офісні160 штука Адреса поставки: 00000, Україна, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12, м. Чернівці, вул. Антона Кравса, 1, м. Житомир, вул. Перемоги, 54, м. Рівне, вул. Олександра Борисенка, 7 Строк: до 17.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Профіль: Стільці офісні |
|
Наявність підлокітників | 1, |
---|---|
Бренд | АЛМАНТ, МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ, NOWY STYL, РОКО ГРУП, ПРИМТЕКС ПЛЮС, AMF, MINIMALIST, СМФ ПРЕСТИЖ, SIGNAL, АНШАР ГРУП, YOUNG, INTARSIO, УТП ГРУП |
Матеріал каркасу | метал |
Матеріал оббивки сидіння | екошкіра (шкірозамінник), пластик, сітка, тканина, фанера |
Матеріал оббивки спинки | екошкіра (шкірозамінник), пластик, сітка, тканина, фанера |
Висота сидіння | 300 - 700, мм |
Наявність конференц-столика | 1, |
Тип ніжок | звичайні, полози |
Хромування | 1, |
Наявність спинки | 1, |
Назва організації | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42335958 |
Поштова адреса | 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, буд. 12 |
Ім'я |
Галина Капітан |
Телефон | +380382699820 |
Ел. пошта | kapitan_3014@ukr.net |