На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-06-001364-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 травня, 22:00 |
Дата останніх змін | 24 травня, 11:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 940.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 29.70 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з підключення каналів надання доступу до мережі Інтернет 41226, Сумська обл., смт. Свеса, вул. Грушевського, 41 послуга Адреса поставки: 41226, Україна, Сумська область, смт Свеса, вул. Грушевського, 4 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64216000-3, Послуги систем електронної передачі електронних повідомлень та інформації |
Послуги з надання доступу до мережі Інтернет на швидкості не менше 10 Мбіт\с 41226, Сумська обл., смт. Свеса, вул. Грушевського, 412 послуга Адреса поставки: 41226, Україна, Сумська область, смт Свеса, вул. Грушевського, 4 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64216000-3, Послуги систем електронної передачі електронних повідомлень та інформації |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2921115092 |
---|---|
Поштова адреса | 41226, Україна, Сумська область, Ямпільський р-н, селище міського типу Свеса(з), вул. Соборна, буд. 3, кв. 153 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр |
Телефон | +380971707089 |
Ел. пошта | admin@svessa.net.ua |
Час публікації: 2024-05-21 12:26:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-22 12:26:48
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП ЛУК’ЯНЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: • У складі тендерної пропозиції учасника відсутні наступні документи, а саме: - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (надається щодо договору зазначеного у довідці відповідно до п. 1.1 цього Розділу), що не відповідає вимогам п. 1.2 розділу VII тендерної документації. - Відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації), що не відповідає вимогам п.5 розділу тендерної документації «X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції • Технічна специфікація (файл «технічна специфікація.docx») надана учасником на виконання вимог п. 3 розділу «X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції.» без накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (УЕП) та не містить власноручного підпису особи з печаткою (у разі використання), особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме - ЛУК'ЯНЕНКО ОЛЕКСАНДРА ІВАНОВИЧА, що не відповідає вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1, п.5 розділу тендерної документації «X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції»; п.1.2. розділу тендерної документації «VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»; та відповідно до п.1 розділу III Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • Учаснику надати відповідно до п.1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації: підписану Довідку, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «довідка.docx») з підписаним кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом на незахищеному типі носія (УЕП) або власноручним підписом особи з печаткою (у разі використання), особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: ЛУК'ЯНЕНКО ОЛЕКСАНДРА ІВАНОВИЧА. • Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (надається щодо договору зазначеного у довідці відповідно до п. 1.1 цього Розділу). • Відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). • Учаснику надати відповідно до п.1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації: підписану Технічну специфікацію (файл «технічна специфікація.docx») в якій надається та підтверджується згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (розділ ІХ тендерної документації) для цієї закупівлі, та гарантує їх належне виконання, підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом на незахищеному типі носія (УЕП) або власноручним підписом особи з печаткою (у разі використання), особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: ЛУК'ЯНЕНКО ОЛЕКСАНДРА ІВАНОВИЧА. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до умов договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаного обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та рахунку, який надається Замовнику Оператором одночасно з Актом, за умови реєстрації Оператором в Єдиному реєстрі податкових накладних електронної податкової накладної, складеної з дотриманням вимог Податкового кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Місюкевич Віталій Федорович |
Телефон | 380502500892 |
Ел. пошта | MISYUKEVYCH-VF@UKRPOSHTA.UA |