На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 681.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 5 тендерної документації
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-06-002260-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 травня, 22:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 24 681.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 123.41 UAH з ПДВ |
---|
Кутик сталевий 45х45х4мм (або еквівалент)84 погонний метр Адреса поставки: 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44330000-2, Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі |
Кутик сталевий 50х50х5 мм (або еквівалент)42 погонний метр Адреса поставки: 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44330000-2, Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі |
Круг сталевий d 12 мм (або еквівалент)102 погонний метр Адреса поставки: 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44330000-2, Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2744015045 |
---|---|
Поштова адреса | 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ КІМА, будинок 8, квартира 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Евгеній |
Телефон | +380675621055 |
Ел. пошта | sofiya80@i.ua |
Час публікації: 2024-05-20 11:45:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-21 11:45:11
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1.) В гарантійному листі від Учасника/Постачальника довільної форми про те, що поставка товару буде здійснена з моменту отримання заявки Покупця/Замовника, на поставку товару або окремої парії товару в строк протягом 7 робочих днів, після надання заявки (-вок) Покупця з дати отримання заявки, наданої Покупцем/Замовником, замість робочих днів вказано календарні. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 12 Додатку №7 до тендерної документаці «Перелік документів, що визначені тендерною документацією та додатками, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції», учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «п.12. Гарантійний лист від Учасника/Постачальника довільної формі про те, що поставка товару буде здійснена з моменту отримання заявки Покупця/Замовника, на поставку товару або окремої парії товару в строк протягом 7 робочих днів, після надання заявки (-вок) Покупця з дати отримання заявки, наданої Покупцем/Замовником.» 3) Учасник процедури закупівлі ФОП КАНІБОЛОЦЬКА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 1. Гарантійний лист від Учасника/Постачальника довільної формі про те, що поставка товару буде здійснена з моменту отримання заявки Покупця/Замовника, на поставку товару або окремої парії товару в строк протягом 7 робочих днів, після надання заявки (-вок) Покупця з дати отримання заявки, наданої Покупцем/Замовником. Документи та інформацію надати з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 (зі змінами).
Розрахунки за товар здійснюються Покупцем у національній валюті України, за рахунок коштів підприємства, шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату, протягом 10 (десять) робочих днів від дати поставки Товару, відповідно до видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34811465 |
Поштова адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22 |
Ім'я |
Штемпель Олександра Юріївна |
Телефон | 380564093978 |
Ел. пошта | tender-kr@ukr.net |