На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
390 936.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-06-002653-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 24 травня, 10:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 390 936.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 травня, 12:21 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 909.36 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з автоматизації керування об'єктами мережі АЗС UKRNAFTA на мапових сервісах1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79340000-9, Рекламні та маркетингові послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39363388 |
---|---|
Поштова адреса | 01042, Україна, Київська область, Киев, м. Київ, вул. Чигоріна, 61 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Великородний |
Телефон | +380675492271 |
Ел. пошта | sales_ua@4service-group.com |
Час публікації: 2024-05-23 11:49:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-24 11:49:55
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Послуги з автоматизації керування об'єктами мережі АЗС UKRNAFTA на мапових сервісах код 79340000-9 «Рекламні та маркетингові послуги» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) На вимогу підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.1. Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг. Мінімальні вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та, які мають бути залучені для виконання обов’язків за договором: ˗ спеціаліст з програмування ‒ не менше 1 (одного) фахівця; ˗ аналітик даних ‒ не менше 1 (одного) фахівця; ˗ спеціаліст з дизайну інтерфейсу ‒ не менше 1 (одного) фахівця; - копірайтер – не менше 1 (одного) фахівця; - аккаунт менеджер з управління проектами - не менше 1 (одного) фахівця. Допускається залучення Учасником працівників відповідної кваліфікації на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів). *Склад працівників, які будуть залучатись до надання послуг, не обмежується вищенаведеним переліком кваліфікацій, професій та посад і визначається Учасником відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації). Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. 1.2. Скан-копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують кваліфікацію персоналу, відомості про яких буде зазначено у Таблиці №1 цього пункту.» На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав лист «Відомості про команду технічних працівників» та скан-копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують кваліфікацію персоналу, відомості про яких зазначено у Таблиці №1 цього листа. Проте, в складі тендерної пропозиції наявні сертифікати, свідоцтва тощо без перекладу на українську мову та не надано жодного підтверджуючого документа на наступних працівників: Аккаунт менеджер з управління проектами – Ігор Матяш; Спеціаліст з програмування – Дмитро Чепов; Спеціаліст з дизайну інтерфейсу – Ладюк Антон та Спеціаліст з дизайну інтерфейсу – Лесенко Тетяна, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) На вимогу пп.2.1 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «2.1. Довідка, складена в довільній формі* або згідно Таблиці №2 цього підпункту, про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (не менше 3 (трьох)) за 2020-2024рр. Довідка про досвід виконання аналогічного договору обов’язково має містити наступні відомості про аналогічний договір: найменування підприємства – замовника, контактна особа із зазначенням номеру телефону; предмет договору; дата, № укладення договору; строк дії договору; статус виконання. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника на надання послуг в галузі розробки програмного забезпечення та автоматизації мапових сервісів. *Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку.». На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів», але без зазначення «адреси підприємства-замовника», «Предмету договору», «Строку дії договору», що не відповідає вимогам тендерної документації. 3) На вимогу пп.2.2 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копія повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – договір); При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копія Документу, що підтверджує повне виконання договору п. 2.2 а) (на вибір Учасника): • акт (акти) приймання-передачі наданих послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); в) скан-копія відгуку (не менше 3 (трьох) за різними договорами) від підприємства– замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: посилання на номер, дату укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору.» На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав п’ять договорів з актами наданих послуг та листи відгуки. Проте, жоден з наданих документів не підтверджує виконання договору в повному обсязі. 4) На вимогу підпункту 7.3 пункту 7 Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати лист-підтвердження в довільній формі, з прикладами наявності у Учасника проектів щодо наявності досвіду роботи повного циклу обслуговування, роботи з відгуками на мапових сервісах, зокрема Google Maps, Apple Maps, Waze та OpenStreetMaps. На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав «Лист-підтвердження» з прикладом наявності у Учасника проекту щодо наявності досвіду роботи повного циклу обслуговування, роботи з відгуками на мапових сервісах, лише з Google Maps, що не відповідає вимогам тендерної документації. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимоги пункту 7 Розділу І. Загальні положення та підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 2) Вимога підпункту 2.1 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 3) Вимога підпункту 2.2 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 4) Вимога підпункту 7.3 пункту 7 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На вимогу підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.1. Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг. Мінімальні вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та, які мають бути залучені для виконання обов’язків за договором: ˗ спеціаліст з програмування ‒ не менше 1 (одного) фахівця; ˗ аналітик даних ‒ не менше 1 (одного) фахівця; ˗ спеціаліст з дизайну інтерфейсу ‒ не менше 1 (одного) фахівця; - копірайтер – не менше 1 (одного) фахівця; - аккаунт менеджер з управління проектами - не менше 1 (одного) фахівця. Допускається залучення Учасником працівників відповідної кваліфікації на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів). *Склад працівників, які будуть залучатись до надання послуг, не обмежується вищенаведеним переліком кваліфікацій, професій та посад і визначається Учасником відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації). Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. 1.2. Скан-копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), що засвідчують кваліфікацію персоналу, відомості про яких буде зазначено у Таблиці №1 цього пункту». Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. 2) На вимогу підпункту 2.1 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №2 цього підпункту, про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (не менше 3 (трьох)) за 2020-2024рр. Довідка про досвід виконання аналогічного договору обов’язково має містити наступні відомості про аналогічний договір: найменування підприємства – замовника, контактна особа із зазначенням номеру телефону; предмет договору; дата, № укладення договору; строк дії договору; статус виконання. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника на надання послуг в галузі розробки програмного забезпечення та автоматизації мапових сервісів. *Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку.».. 3) На вимогу підпункту 2.2 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копія повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – договір); При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копія Документу, що підтверджує повне виконання договору п. 2.2 а) (на вибір Учасника): • акт (акти) приймання-передачі наданих послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); в) скан-копія відгуку (не менше 3 (трьох) за різними договорами) від підприємства– замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: посилання на номер, дату укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору.» 4) На вимогу підпункту 7.3 пункту 7 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати лист-підтвердження в довільній формі, з прикладами наявності у Учасника проектів щодо наявності досвіду роботи повного циклу обслуговування, роботи з відгуками на мапових сервісах, зокрема Google Maps, Apple Maps, Waze та OpenStreetMaps.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43178564 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 10, КІМНАТА 2, ГРУПА ПРИМІЩЕНЬ 111А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Твердохліб Тарас |
Телефон | 380506560744 |
Ел. пошта | tt@getpin.com |
щомісяця шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Оксана Сергійчук |
Телефон | 380990513428 |
Ел. пошта | Oksana.Serhiichuk@Ukrnafta.com |