На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
1 667 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-06-003330-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 травня, 16:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 667 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 травня, 15:33 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 338.50 UAH з ПДВ |
---|
Дизельне пальне у талонах/скретч-картках30000 літр Адреса поставки: 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вулиця Строк: до 07.06.2024 12:46 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09134200-9, Дизельне паливо |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації: «…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі з переліком АЗС із зазначенням їх місцезнаходження (з обов’язковим наданням документів на підтвердження права власності, оренди або інших прав користування). Обов’язковим є підтвердження можливостей відпуску пального на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі обов’язковим є розташуванням АЗС в межах населених пунктів: м. Краматорськ, м. Слов’янськ, Покровського району, та інших населених пунктів Донецької області (за винятком населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) (всього не менш 5-ти АЗС по регіону)….» В складі пропозиції Учасником надано інформаційну довідку (перелік АЗС) від 10.05.2024 №10006 на 1 аркуші, наступного змісту: «… ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», надає інформацію про адреси АЗС, на яких пропонуємо Замовнику здійснювати заправку автомобілів: - Донецька обл., м. Покровськ, вул. Захисників України, 2а - Донецька обл., м. Покровськ, вул. Захисників України, 130а - Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Мірошниченка, буд. 93 - Донецька обл.,м.Костянтинівка, вул. Островського, 456 - Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Олекси Тихого, буд. 101 - м. Краматорськ, Олекси Тихого (Орджонікідзе), буд. 29 а, (264)4-08-36 - Донецька обл., м.Краматорськ, бульвар Краматорський, 41-б - м.Краматорськ, вул.Олекси Тихого,21-а (1021 - Л) - м. Краматорськ, вул.Надії, 1"в" - м.Слов'янськ, вул. Сучасна, 1 - м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького) - м. Слов'янськ, тр.Київ-Должанський, 14». Отже, в довідці вказано лише адреси (місцезнаходження) АЗС без їх переліка. Таким чином з довідки наданої Учасником не є зрозумілим на яких саме АЗС пропонується здійснювати відпуск пального, та які правовідносини у Учасника з ними. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Окрім цього слід зазначити, що Учаснику було надано час на виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин (серед яких було зазначено і про вищезгадану вимогу), проте Учасником не було надано відповідної інформації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації: «…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі з переліком АЗС із зазначенням їх місцезнаходження (з обов’язковим наданням документів на підтвердження права власності, оренди або інших прав користування). Обов’язковим є підтвердження можливостей відпуску пального на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі обов’язковим є розташуванням АЗС в межах населених пунктів: м. Краматорськ, м. Слов’янськ, Покровського району, та інших населених пунктів Донецької області (за винятком населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) (всього не менш 5-ти АЗС по регіону)….» В складі пропозиції Учасником надано інформаційну довідку (перелік АЗС) від 10.05.2024 №10006 на 1 аркуші, наступного змісту: «… ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», надає інформацію про адреси АЗС, на яких пропонуємо Замовнику здійснювати заправку автомобілів: - Донецька обл., м. Покровськ, вул. Захисників України, 2а - Донецька обл., м. Покровськ, вул. Захисників України, 130а - Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Мірошниченка, буд. 93 - Донецька обл.,м.Костянтинівка, вул. Островського, 456 - Донецька обл., м. Костянтинівка, вулиця Олекси Тихого, буд. 101 - м. Краматорськ, Олекси Тихого (Орджонікідзе), буд. 29 а, (264)4-08-36 - Донецька обл., м.Краматорськ, бульвар Краматорський, 41-б - м.Краматорськ, вул.Олекси Тихого,21-а (1021 - Л) - м. Краматорськ, вул.Надії, 1"в" - м.Слов'янськ, вул. Сучасна, 1 - м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького) - м. Слов'янськ, тр.Київ-Должанський, 14». Отже, в довідці вказано лише адреси (місцезнаходження) АЗС без їх переліка. Таким чином з довідки наданої Учасником не є зрозумілим на яких саме АЗС пропонується здійснювати відпуск пального, та які правовідносини у Учасника з ними. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Окрім цього слід зазначити, що Учаснику було надано час на виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин (серед яких було зазначено і про вищезгадану вимогу), проте Учасником не було надано відповідної інформації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 45067285 |
---|---|
Поштова адреса | 03124, Україна, м. Київ, вул. Василенка Миколи, буд. 14Г |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Макаров Андрій |
Телефон | 0979679211 |
Ел. пошта | interferencsistem@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-16 16:37:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-17 16:37:45
Опис
Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації, виявлено, що: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: «1.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору),. Аналогічним вважається договір поставки «Дизельне пальне» 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці виконаний в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір не може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.». Учасником ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» ЄДРПОУ 45067285 у складі пропозиції надано скановану копію договору про закупівлю талонів на пальне № 23-10-2023 ІНТ від 24.10.2023 з Додатком № 1 на 5 аркушах. Відповідно до пункту 13.1 розділу 13 «Додатки до договору» невід’ємною частиною цього Договору є: Специфікація – Додаток №1 до Договору. Місце отоварення талонів/скреч-карток-АЗС. У складі документ на підтвердження документи «Місце отоварення талонів/скреч-карток-АЗС» відсутній. 2. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації: «…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі з переліком АЗС із зазначенням їх місцезнаходження (з обов’язковим наданням документів на підтвердження права власності, оренди або інших прав користування). Обов’язковим є підтвердження можливостей відпуску пального на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі обов’язковим є розташуванням АЗС в межах населених пунктів: м. Краматорськ, м. Слов’янськ, Покровського району, та інших населених пунктів Донецької області (за винятком населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) (всього не менш 5-ти АЗС по регіону)….». В складі пропозиції Учасником надано інформаційну довідку (перелік АЗС) від 10.05.2024 №10006 на 1 аркуші, в якій наявна інформація лише про адреси (місцезнаходження) АЗС. На підтвердження права власності, оренди або інших прав користування у складі пропозиції не надано. 3. У складі тендерної пропозиції Учасника надано скановану копію договору поставки нафтопродуктів № 3930 від 28.12.2023 укладеного між ТОВ «ОКТАН 101» ЄДРПОУ 43257017 та ТОВ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СІСТЕМ» ЄДРПОУ 45067285 на 5 аркушах. Однак зазначений договір підписано лише директором ТОВ «ОКТАН 101» Гавриленко О.В. підпис директор ТОВ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СІСТЕМ» Макарова А.В. відсутній. Відповідно до пункту 7.1. розділу «7. Строк дії договору» Договору «7.1. Дани договір набирає сили з моменту його підписання Сторонами та діє протягом 1 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по даному Договору.». Також слід зазначити, що договір укладено між ТОВ «ОКТАН 101» ЄДРПОУ 43257017 та ТОВ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СІСТЕМ», а Учасником у закупівлі є ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», що свідчить про невідповідність назв товариства. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: скановану копію договору про закупівлю талонів на пальне № 23-10-2023 ІНТ від 24.10.2023 з усіма додатками (невід’ємними частинами) Договору, довідку у довільній формі з переліком АЗС із зазначенням їх місцезнаходження (з обов’язковим наданням документів на підтвердження права власності, оренди або інших прав користування). Обов’язковим є підтвердження можливостей відпуску пального на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі обов’язковим є розташуванням АЗС в межах населених пунктів: м. Краматорськ, м. Слов’янськ, Покровського району, та інших населених пунктів Донецької області (за винятком населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) (всього не менш 5-ти АЗС по регіону); скановану копію договору поставки нафтопродуктів № 3930 від 28.12.2023
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації: «…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: скановані з завіреної копії або оригіналу копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на дизельне паливо, термін дії яких не минув;...» Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав декларацію про відповідність на 1 аркуші та паспорт якості № 112 від 04.03.2024 р на 2 аркушах, проте у складі пропозиції відсутній сканований з завіреної копії або оригіналу копії сертифікатів відповідності. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації: «…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: скановані з завіреної копії або оригіналу копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на дизельне паливо, термін дії яких не минув;...» Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав декларацію про відповідність на 1 аркуші та паспорт якості № 112 від 04.03.2024 р на 2 аркушах, проте у складі пропозиції відсутній сканований з завіреної копії або оригіналу копії сертифікатів відповідності. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 40308189 |
---|---|
Поштова адреса | 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, 69096, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ КАХОВСЬКА, будинок 11А, КАБІНЕТ № 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тарєєв Віктор Анатолійович |
Телефон | 380501699767 |
Ел. пошта | tareytenderif@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43699122 |
---|---|
Поштова адреса | 01042, Україна, Київська область, Київ, бульвар Марії Приймаченко, буд. 1/27, офіс 404 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олег |
Телефон | 380944401884 |
Ел. пошта | ukrpetrolcentr.tender@gmail.com |
Замовник здійснює оплату Постачальнику за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36443329 |
Поштова адреса | Україна, Донецька область, Краматорськ |
Ім'я |
Сілакова Наталія Олександрівна ( ) |
Телефон | +380995655380 |
Ел. пошта | silakova.nataliya2603@gmail.com |