На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-06-003841-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 10 червня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 269 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 690.00 UAH без ПДВ |
---|
Технічне обслуговування каналізаційних насосних станцій адміністрації Одеського морського порту1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90470000-2, Послуги з чищення каналізаційних колекторів |
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах , що подані Учасником. Учасником 27.05.2024 – 28.05.2024 були надані виправлені документи, при перевірці яких встановлено, що накладений КЕП/УЕП до документів не надлежить уповноваженій особі учасника, «уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі», а є електронною печаткою ТОВ "МЕРАНТА", де відображається наступне: Підписувачі Електронна печатка ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРАНТА" П.І.Б. Країна Україна Організація (установа) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРАНТА" Код ЄДРПОУ 40053105 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 12:22:55 28.05.2024 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 5BC6A10700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Тим самим, Учасник не виконав вимоги пункту 2 Розділу V Тендерної документації (далі ТД): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (із накладанням КЕП/УЕП) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Крім того, умовами п.1, Розділу ІІІ ТД, передбачено: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація), надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису (далі – УЕП). Учасник повинен накласти КЕП/УЕП на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: - на електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП/УЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується Учасником разом з відповідним файлом КЕП/УЕП. В цьому випадку, Замовник перевіряє КЕП/УЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Файл з КЕП/УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс.» Тобто, учасником взагалі не накладено підпис саме уповноваженої особи яка уповноважена учасником на подання тендерної пропозиції, що унеможливлює перевірку електронного підпису, а накладено лише Електронна печатка, що не відповідає вимогам Замовника. В зв’язку з чим, учасником не виконані вимоги Тендерної документації, щодо накладання КЕП/УЕП, на пропозицію та документи учасника процедури закупівлі, та відповідно, пропозиція учасника підлягає відхиленню як така що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Підстава: абзац 5 пп.2 п. 44 Особливостей (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах , що подані Учасником. Учасником 27.05.2024 – 28.05.2024 були надані виправлені документи, при перевірці яких встановлено, що накладений КЕП/УЕП до документів не надлежить уповноваженій особі учасника, «уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі», а є електронною печаткою ТОВ "МЕРАНТА", де відображається наступне: Підписувачі Електронна печатка ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРАНТА" П.І.Б. Країна Україна Організація (установа) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРАНТА" Код ЄДРПОУ 40053105 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 12:22:55 28.05.2024 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 5BC6A10700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Тим самим, Учасник не виконав вимоги пункту 2 Розділу V Тендерної документації (далі ТД): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (із накладанням КЕП/УЕП) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Крім того, умовами п.1, Розділу ІІІ ТД, передбачено: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація), надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису (далі – УЕП). Учасник повинен накласти КЕП/УЕП на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: - на електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП/УЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується Учасником разом з відповідним файлом КЕП/УЕП. В цьому випадку, Замовник перевіряє КЕП/УЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Файл з КЕП/УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс.» Тобто, учасником взагалі не накладено підпис саме уповноваженої особи яка уповноважена учасником на подання тендерної пропозиції, що унеможливлює перевірку електронного підпису, а накладено лише Електронна печатка, що не відповідає вимогам Замовника. В зв’язку з чим, учасником не виконані вимоги Тендерної документації, щодо накладання КЕП/УЕП, на пропозицію та документи учасника процедури закупівлі, та відповідно, пропозиція учасника підлягає відхиленню як така що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Підстава: абзац 5 пп.2 п. 44 Особливостей (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Код ЄДРПОУ | 40053105 |
---|---|
Поштова адреса | 65039, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Транспортна, 3, корпус Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег |
Телефон | +380964478307 |
Ел. пошта | merantamail@gmail.com |
Субпідрядники чи співвиконавці залучатись не будуть.
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, після підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон | 0487293544 |
Ел. пошта | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |