На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 998 640.00 UAH
581 000.00 UAH
581 000.00 UAH
435 750.00 UAH
400 890.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-06-005157-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 травня, 14:53 |
Очікувана вартість закупівлі | 581 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 993.20 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки) - 55243000-550 штука Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Леся Курбаса, будинок 2 Строк: до 31.08.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55240000-4, Послуги центрів і будинків відпочинку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 02659186 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Парипа Іван Васильович |
Телефон | +380971308337 |
Ел. пошта | ruma2005@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-17 12:43:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-18 12:43:11
Опис
1. В систему звантажено файл «Свідоцтво ПДВ ПрАТ.pdf» - не завірене Учасником свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість. В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - завірену Учасником копію свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників податку на додану вартість, якщо Учасник є платником ПДВ; …». Як зазначено вище, копія свідоцтва – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки) копію свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників податку на додану вартість. 2. В систему звантажено файл «_Статут (нова редакція)__1.pdf» - не завірений учасником Статут ПРАТ «Івано-Франківськтурист». В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - завірена Учасником копія Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (для юридичних осіб) …». Як зазначено вище, копія Положення – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки) копію Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу. 3. В систему звантажено файл «положення.pdf» - не завірене Учасником Положення про філію «Дитячий заклад санаторного типу лікувально-оздоровчий комплекс «Верховина» ПРАТ «Івано-Франківськтурист». В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 тендерної документації. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами: … - завірена Учасником копія Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (для юридичних осіб) про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку; …». Як зазначено вище, копія Положення – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки) копію Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку.
Очікувана вартість закупівлі | 581 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 905.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки) - 55243000-550 штука Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Леся Курбаса, будинок 2 Строк: до 31.08.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55240000-4, Послуги центрів і будинків відпочинку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 19398301 |
---|---|
Поштова адреса | 78600, Україна, Івано-Франківська область, місто Косів, вул. Над Гуком, 15A |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій |
Телефон | +380966445767 |
Ел. пошта | kzoriua@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-17 13:49:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-18 13:49:58
Опис
1. В систему звантажено файл «10_Витяг ПДВ.pdf» - не завірений Учасником Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - завірену Учасником копію свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників податку на додану вартість, якщо Учасник є платником ПДВ; …». Як зазначено вище, копія витягу – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки копію свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників податку на додану вартість. 2. В систему звантажено файл «11_Статут санаторій Карпатські зорі.pdf» - не завірений учасником Статут санаторію. В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - завірена Учасником копія Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (для юридичних осіб) …». Як зазначено вище, копія Статуту – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки копію Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу. 3. В систему звантажено файл «12_Положення ДЗОВ Водограй.pdf» - не завірене Учасником Положення про ДЗОВ «Водограй». В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 тендерної документації. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами: … - завірена Учасником копія Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (для юридичних осіб) про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку; …». Як зазначено вище, копія Положення – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки копію Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку. 4. В систему звантажено файл «25_Меню_літо_2024.pdf» - сканована копія примірного трьохтижневого меню на літній період. Файл завантажено відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 тендерної документації. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами: … - перспективне (не менше 14 днів) меню, погоджене у 2024 році, з відокремленим структурним підрозділом Головного управління Держсанепідемслужби (а також надати висновок санітарно-епідеміологічної станції про відповідність складських, виробничих приміщень та інших приміщень для зберігання продуктів харчування діючим санітарним правилам і нормам); …», однак містить лише відскановану першу сторінку меню. Решта сторінок – відсутні. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити повністю відскановану копію примірного трьохтижневого меню на літній період.
Очікувана вартість закупівлі | 435 750.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 178.75 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки) - 55243000-550 штука Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Леся Курбаса, будинок 2 Строк: до 31.08.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55240000-4, Послуги центрів і будинків відпочинку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 19398301 |
---|---|
Поштова адреса | 78600, Україна, Івано-Франківська область, місто Косів, вул. Над Гуком, 15A |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій |
Телефон | +380966445767 |
Ел. пошта | kzoriua@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-17 13:50:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-18 13:50:11
Опис
1. В систему звантажено файл «10_Витяг ПДВ.pdf» - не завірений Учасником Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - завірену Учасником копію свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників податку на додану вартість, якщо Учасник є платником ПДВ; …». Як зазначено вище, копія витягу – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки копію свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників податку на додану вартість. 2. В систему звантажено файл «11_Статут санаторій Карпатські зорі.pdf» - не завірений учасником Статут санаторію. В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - завірена Учасником копія Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (для юридичних осіб) …». Як зазначено вище, копія Статуту – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки копію Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу. 3. В систему звантажено файл «12_Положення ДЗОВ Водограй.pdf» - не завірене Учасником Положення про ДЗОВ «Водограй». В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 тендерної документації. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами: … - завірена Учасником копія Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (для юридичних осіб) про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку; …». Як зазначено вище, копія Положення – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки копію Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку. 4. В систему звантажено файл «25_Меню_літо_2024.pdf» - сканована копія примірного трьохтижневого меню на літній період. Файл завантажено відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 тендерної документації. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами: … - перспективне (не менше 14 днів) меню, погоджене у 2024 році, з відокремленим структурним підрозділом Головного управління Держсанепідемслужби (а також надати висновок санітарно-епідеміологічної станції про відповідність складських, виробничих приміщень та інших приміщень для зберігання продуктів харчування діючим санітарним правилам і нормам); …», однак містить лише відскановану першу сторінку меню. Решта сторінок – відсутні. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити повністю відскановану копію примірного трьохтижневого меню на літній період.
Очікувана вартість закупівлі | 400 890.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 004.45 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки) - 55243000-546 штука Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Леся Курбаса, будинок 2 Строк: до 31.08.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55240000-4, Послуги центрів і будинків відпочинку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 19398301 |
---|---|
Поштова адреса | 78600, Україна, Івано-Франківська область, місто Косів, вул. Над Гуком, 15A |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій |
Телефон | +380966445767 |
Ел. пошта | kzoriua@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-17 13:50:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-18 13:50:39
Опис
1. В систему звантажено файл «10_Витяг ПДВ.pdf» - не завірений Учасником Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - завірену Учасником копію свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників податку на додану вартість, якщо Учасник є платником ПДВ; …». Як зазначено вище, копія витягу – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки копію свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників податку на додану вартість. 2. В систему звантажено файл «11_Статут санаторій Карпатські зорі.pdf» - не завірений учасником Статут санаторію. В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: … - завірена Учасником копія Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (для юридичних осіб) …». Як зазначено вище, копія Статуту – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки копію Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу. 3. В систему звантажено файл «12_Положення ДЗОВ Водограй.pdf» - не завірене Учасником Положення про ДЗОВ «Водограй». В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 тендерної документації. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами: … - завірена Учасником копія Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (для юридичних осіб) про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку; …». Як зазначено вище, копія Положення – не завірена Учасником. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити завірену Учасником (шляхом накладання на 1-й аркуш документа штампу / написом від руки «Згідно з оригіналом»/»Відповідно до оригіналу» тощо і підписану Керівником Учасника із накладанням печатки копію Положення (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку. 4. В систему звантажено файл «25_Меню_літо_2024.pdf» - сканована копія примірного трьохтижневого меню на літній період. Файл завантажено відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 тендерної документації. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами: … - перспективне (не менше 14 днів) меню, погоджене у 2024 році, з відокремленим структурним підрозділом Головного управління Держсанепідемслужби (а також надати висновок санітарно-епідеміологічної станції про відповідність складських, виробничих приміщень та інших приміщень для зберігання продуктів харчування діючим санітарним правилам і нормам); …», однак містить лише відскановану першу сторінку меню. Решта сторінок – відсутні. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити повністю відскановану копію примірного трьохтижневого меню на літній період.
Назва організації | Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25925236 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Леся Курбаса, будинок 2 |
Ім'я |
Череватий Володимир Ігорович |
Телефон | 380342752467 |
Ел. пошта | inf-210@sz.if.gov.ua |