На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
506 252.68 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-07-002815-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 травня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 28 травня, 16:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 506 252.68 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 531.26 UAH з ПДВ |
---|
Витратні матеріали2880 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37446776 |
---|---|
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Сагайдачного, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лук'янчук Валерій Петрович |
Телефон | 380679643533 |
Ел. пошта | vvservice1@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-20 16:58:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-21 16:58:58
Опис
Згідно Переліку документів, які Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї пропозиції згідно додатку 2 до документації спрощеної закупівлі учасник повинен був завантажити: У розділі : Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям п.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - Довідку у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації) за останні 3 роки; - документальне підтвердженням про його виконання (копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их)); - Оригінали (скан-копії) листів-відгуків від організацій, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів (не менше 1-го). У розділі : Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції: 1. Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» та відсутність учасника у реєстрі міжнародних спонсорів війни на сайті НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/). 2. Довідку довільної форми, підписану уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання) з інформацією про те що, учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. У розділі : Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 2. Документальне підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником. Для усунення невідповідності, учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: - Довідку у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації) за останні 3 роки; - документальне підтвердженням про його виконання (копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их)); - Оригінали (скан-копії) листів-відгуків від організацій, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів (не менше 1-го); - Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» та відсутність учасника у реєстрі міжнародних спонсорів війни на сайті НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/); - Довідку довільної форми, підписану уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання) з інформацією про те що, учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю; - Документальне підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником.
Покупець здійснює оплату за кожну партію одержаного товару згідно наданого Постачальником рахунка-фактури у безготівковій формі на вказаний у Договорі рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня одержання відповідної партії товару Покупцем.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РІВНЕНСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45182059 |
Поштова адреса | 33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Вишенського Івана, буд. 4 |
Ім'я |
Ігор Козачок |
Телефон | +380673642054 |
Ел. пошта | ih.kozachok@rv.naftogaz.com |