На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 600 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-07-007817-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 травня, 13:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 600 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з благоустрою населених пунктів Бориславської міської територіальної громади Львівської області (Утримання територій загального користування з прибиранням біля контейнерних майданчиків)1 послуга Адреса поставки: 82300, Україна, Львівська область, Бориславська міська територіальна громада, Бориславська міська територіальна громада Строк: до 31.12.2024 15:29 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2898322294 |
---|---|
Поштова адреса | 82172, Україна, Львівська область, місто Стебник, вулиця Нечуя-Левицького,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сорока Віталій Володимирович |
Телефон | +380973702073 |
Ел. пошта | ostapenko1971@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-16 15:34:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-17 15:34:13
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації вимагається: Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про наявність відповідного обладнання з обов’язковим зазначенням моделі, кількості та головними технічними характеристиками, що відповідають нижче наведеному переліку, а саме: Міні трактор з навісним обладнанням для згрібання та навантаження сміття на автомобілі-самоскиди у кількості від 1-ї шт.: Міні трактор (міні навантажувач) повинен мати високу вантажопідйомність та водночас машина має бути максимально компактною для надання послуг у вузьких та малодоступних місцях. З можливістю зручного транспортування за допомогою автомобільних причепів. Потужність двигуна: від 36 кВт до 50 кВт. Міні трактор з навісним обладнанням для подрібдення зелених відходів від 1-ї шт.: Міні трактор повинен мати установку для подрібнення гілок продуктивністю від 5 м3 год. Потужність двигуна: від 36 кВт до 50 кВт. Вантажний автомобіль у кількості від 2-х шт. Інший необхідний інвентар, який використовують при наданні послуг з згрібання, навантаження, переміщення сміття (граблі, лопати, садові тачки, мішки тощо). Учасник гарантує справність обладнання, яке вказане в довідці. У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник зазначає точне місцезнаходження матеріально-технічної бази, а саме: адресу та наявність приміщення для персоналу, що буде надавати послуги, та облаштованої території (бази) достатньої для розміщення техніки, обладнання та інструментів необхідних для надання послуг. Інформація наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо транспортні засоби та/або механізми власні, то на підтвердження подаються сканкопії оригіналів свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації. - у разі, якщо транспортні засоби та/або механізми орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги, тощо, то подаються сканкопії оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію та сканкопії оригіналів договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновані транспортні засоби та/або механізми. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. Враховуючи періодичність надання послуг, приміщення та облаштована територія (база) повинні знаходитися в радіусі не більше 30 км від місця надання послуг-юридичної адреси Замовника (вул.Шевченка, 42, м.Борислав, Львівська область), для підтвердження цього до складу тендерної пропозиції надається сканкопія підтверджуючих документів про перебування у власності Учасника цих об’єктів або договір оренди приміщень і території (бази). За таких умов, наявне приміщення та облаштована територія (база) учасника може бути: - або власними (вимога перебування у власності Учасника цих об’єктів); - або орендованою (вимога надання договору оренди приміщень і території (бази). 1.2. Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації вимагається: - Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання), з інформацією про виконання аналогічного договору, який діяв у період з 2020 по 2024 року, а також його світлокопія з усіма додатками. 1.3. Відповідно до абзацу сьомого пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації вимагається: - Учасник повинен надати скановану копію договору на захоронення відходів на полігоні або копію договору на надання послуг з поводження з твердими побутовими відходами та листа-дозволу на завезення ТПВ протягом строку надання послуг за закупівлею від підприємства, яке має право розміщувати ТПВ з обсягом більш ніж 1000 м³ на полігоні Бориславської міської територіальної громади. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.1. Учасником надано довідка-характеристика спеціально обладнаних транспортних засобів без надання інформації про наявність в Учасника Іншого необхідного інвентаря, який використовують при наданні послуг з згрібання, навантаження, переміщення сміття (граблі, лопати, садові тачки, мішки тощо). 2.1.2. Учасником надано лист-підтвердження від Гарапко Повла Івановича від 10.05.2024 року в якому зазначено, що Гарапко Повло Іванович повідомляє про не заперечення використання його автомобіля Iveco 35C13, що переданий ним за договором оренди ФОП Сорока В.В., для надання послуг за предметом закупівлі UA-2024-05-07-007817-a «Послуги з благоустрою населених пунктів Бориславської міської територіальної громади Львівської області (Утримання територій загального користування з прибиранням біля контейнерних майданчиків)». А також повідомляє, до договір оренди транспортного засобу Iveco 35C13 держ.номер ВС0349РМ від 05 січня 2024 року є діючим на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, його буде продовжено на строк, необхідний для закінчення робіт. 2.1.3. Учасником надано лист-підтвердження від Білан Василя Ігоровича від 13.05.2024 року в якому зазначено, що Білан Василь Ігорович повідомляє про не заперечення використання його автомобіля Iveco 35.8, що переданий ним за договором оренди ФОП Сорока В.В., для надання послуг за предметом закупівлі UA-2024-05-07-007817-a «Послуги з благоустрою населених пунктів Бориславської міської територіальної громади Львівської області (Утримання територій загального користування з прибиранням біля контейнерних майданчиків)». А також повідомляє, до договір оренди транспортного засобу Iveco 35.8 держ.номер ВС5208ВА від 05 січня 2024 року є діючим на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, його буде продовжено на строк, необхідний для закінчення робіт. 2.2. Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі де некоректно вказано номер, дата та сума договору з КП «Служба муніципального управління» на надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Механізоване косіння газонів. Благоустрій кладовища по вул. Трускавецькій в м.Дрогобич. 2.3. Учасником надано лист від директора ТОВ «Грінера Борислава» Богдана Михалуся в якому повідомляється, що ТОВ «Грінера Борислава» не заперечує стосовно завезення Вами твердих побутових відходів на Бориславський полігон твердих побутових відходів в кількості 240 тонн з метою надання послуг за закупівлею UA-2024-05-07-007817-a «Послуги з благоустрою населених пунктів Бориславської міської територіальної громади Львівської області (Утримання територій загального користування з прибиранням біля контейнерних майданчиків)». 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1.1. Скореговану довідку-характеристику спеціально обладнаних транспортних засобів з наданням інформації про наявність в Учасника іншого необхідного інвентаря, який використовують при наданні послуг з згрібання, навантаження, переміщення сміття (граблі, лопати, садові тачки, мішки тощо). 3.1.2. Лист-підтвердження від Гарапко Повла Івановича із зазначенням в ньому інформації щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. 3.1.3. Лист-підтвердження від Білан Василя Ігоровича із зазначенням в ньому інформації щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. 3.2. Скореговану довідку про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі де коректно вказати номер, дату та суму договору з КП «Служба муніципального управління» на надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Благоустрій кладовища по вул. Трускавецькій в м.Дрогобич. 3.3. Скорегований лист-дозвіл від директора ТОВ «Грінера Борислава» вказавши, про надання дозволу на завезення ТПВ протягом строку надання послуг за закупівлею
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26412705 |
Поштова адреса | 82300, Україна, Львівська область, Борислав, вул. Шевченка,42 |
Ім'я |
Герич Олена Євгеніївна ( ) |
Телефон | +380931403648 |
Ел. пошта | vzhkgb@gmail.com |