На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
175 119.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Скасування неуспішне
28 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Я, Єзерська Ірина Сергіївна, уповноважена особа в Департаменті житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області зазначаю наступне. На етапі розгляду тендерної пропозиції учасника, ціна якого є найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, було виявлено допущення технічної помилки під час оголошення закупівлі, а саме не зазначено в електронній системі, що очікувана вартість предмета закупівлі включає в себе і ПДВ. Закупівлю замовник проводить відповідно до річного плану (ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»). Отже, перш ніж проводити закупівлю, потрібно скласти річний план та внести до нього зміни. Інформацію, яку має містити річний план закупівель, визначає ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі». З-поміж такої інформації, передбачено розмір бюджетного призначення. Якщо замовник є бюджетною організацією (головним розпорядником бюджетних коштів), то визначенню вартості предмета закупівлі передує визначення відповідних бюджетних асигнувань відповідно до визначенню бюджетних призначень. Зазначене твердження також висловлено у листах Мінекономіки від 10.09.2020 № 3304-04/55366-06, від 14.09.2016 № 3302-06/29640. Тож, у річному плані зазначається розмір бюджетного призначення за кошторисом на момент, що передує процедурі закупівлі. Статтею 48 Бюджетного кодексу України передбачено, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років На виконання вимог Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228, Департамент ЖКГ складає кошторис на поточний рік і подає його до фінансового управління з обґрунтованим детальними розрахунками. Так, видатки управління здійснюються відповідно до затвердженого кошторису на рік. З огляду на те, що Департамент ЖКГ є бюджетною установою, вартість предмета закупівлі визначалася виключно у відповідності до бюджетних асигнувань, визначених у кошторисі, а тому, вартість закупівлі — це сума, що враховує податки та обов’язкові платежі, яку фактично планує витратити замовник На момент оголошення закупівлі у Департаменту ЖКГ була чітко визначена сума видатків на придбання ПММ, яка складала 175 119,00 грн, що зазначено у річному плані закупівель на 2024 рік, яка враховує в собі податки та обов’язкові платежі, у тому числі ПДВ. Так, на етапі розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” та до визначення його переможцем, я виявила невідповідності у внесених даних до річного плану закупівлі на 2024 рік та оголошенні про проведення закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони) (Бензин А-95)» за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти», а саме: під час планування та внесення відомостей до річного плану закупівель на 2024 рік очікувана вартість предмета закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони) (Бензин А-95)» за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» була внесена з урахуванням усіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. У подальшому було прийнято рішення затвердити тендерну документацію щодо закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони) (Бензин А-95)» за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» з усіма Додатками, в тому числі проєкт договору про закупівлю та оприлюднити оголошення щодо закупівлі закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Розміщуючи інформацію відносно вищевказаної закупівлі, шляхом заповнення електронних полів, було допущено механічну (технічну) помилку, а саме не зазначення інформації, що вартість закупівлі включає в себе ПДВ. Одразу слід зазначити, що закупівлю оголошено 08.05.2024 о 14 год. 24 хв, а о 14 год. 23 хв. було оголошено повітряну тривогу в Полтавській області, що підтверджується знімком з екрану мапи повітряних тривог. Тобто, час публікації оголошення процедури закупівлі співпадає з часом оголошення повітряної тривоги. Згідно з Правилами внутрішнього розпорядку, що є додатком до колективного договору, укладеного між адміністрацією Департаменту ЖКГ та профспілковою організацією, у Департаменті ЖКГ встановлено графік роботи з 08:00 до 17:15, перерва для відпочинку і харчування з 12:00 до 13:00 і саме цей графік діяв 08.05.2024. Тобто, посадові особи Департаменту ЖКГ виключно у робочий час повинні виконувати свої посадові обов’язки. Статтею 153 КЗпП України встановлена імперативна норма, що забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці покладається на роботодавця і що на всіх підприємствах, в установах, організаціях створюються безпечні і нешкідливі умови праці. З огляду на введений правовий режим воєнного стану по всій території України та у зв’язку з нанесенням ракетних ударів по містам в Україні, роботодавець зобов’язаний забезпечити перебування працівників під час повітряної тривоги у безпечному укритті і працівники, відповідно, зобов’язані негайно покинути своє робоче місце і пройти в безпечне укриття. Так, на виконання зазначених вимог законодавства, під час повітряних тривог, працівники Департаменту ЖКГ, у тому числі я, уповноважена особа, негайно вимикають комп’ютер та терміново переходять в укриття. З огляду на те, що час, протягом якого тривали повітряні тривоги, співпадає з робочим часом у який оприлюднювалося оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) по предмету закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони) (Бензин А-95)» за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти», у зв’язку з необхідністю терміново пройти в укриття для забезпечення виконання законодавства з охорони праці та забезпечення вжиття заходів, спрямованих на збереження життя, я, заповнюючи електронні поля, допустила механічну помилку, а саме: під час внесення відомостей про очікувану вартість закупівлі, сума була помилково вказана без ПДВ. Якщо інформація, розміщена в ЕСЗ шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною є інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів (п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністрества рорзвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082). Оприлюдненням/розміщенням інформації є її наявність в ЕСЗ в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку № 1082). При цьому, відповідно до умов тендерної документації закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони) (Бензин А-95)» за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару даного виду. Порядок № 1082 не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, які замовник допустив під час оприлюднення відповідної інформації в ЕСЗ. Враховуючи вищевикладене, та у зв’язку з тим, що на етапі розгляду тендерної пропозиції учасника, ціна якого є найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, неможливо усунути виявлену механічну помилку, з метою недопущення порушень законодавства, я, Єзерська Ірина Сергіївна, уповноважена особа в Департаменті ЖКГ, ВИРІШИЛА: 1. Визначити механічною (технічною) помилкою інформацію, розміщену в електронних полях ЕСЗ щодо зазначення очікуваної вартості предмета закупівлі товару «Пально-мастильні матеріали (талони) (Бензин А-95)» за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» без врахування ПДВ. 2. Відмінити закупівлю: відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару «Пально-мастильні матеріали (талони) (Бензин А-95)» за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей. 3. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни закупівлі: відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару «Пально-мастильні матеріали (талони) (Бензин А-95)» за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-08-007082-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 червня, 10:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 175 119.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 травня, 16:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 875.60 UAH без ПДВ |
---|
Пально-мастильні матеріали (талони) (Бензин А95)3100 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45153578 |
---|---|
Поштова адреса | 61045, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61072, Харківська обл., місто Харків, вул. Яроша Отакара, 18-Г |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Анастасія Кравчук |
Телефон | 380679879100 |
Ел. пошта | fuelfusion01@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40308189 |
---|---|
Поштова адреса | 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, 69096, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ КАХОВСЬКА, будинок 11А, КАБІНЕТ № 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кульчицька Ірина Юріївна |
Телефон | 380674044689 |
Ел. пошта | inkamfinance@meta.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 214 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03365860 |
Поштова адреса | 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Площа Перемоги, буд. 2 |
Ім'я |
Єзерська Ірина Сергіївна |
Телефон | 380536634052 |
Ел. пошта | irynayezerska@ukr.net |