На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 735 520.95 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
21 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 21 травня, 00:03
Опис
-не вірно заповнено п.7 розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”. Інформація про субпідрядника /співвиконавця застосовується у випадку закупівлі робіт чи послуг. -не враховані зміни до тендерної документації згідно постанови КМУ №382 від 02.04.2024 , а саме у додатку 1до тендерної документації п.2 абзац 4 учасник не повинен надавати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-08-010396-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 травня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 735 520.95 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 13 677.60 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
"Меблі для лабораторії"140 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39180000-7, Лабораторні меблі |
Фінансування здійснюється протягом 30 банківських днів наступним чином: Дитячим фондом Організації Об`єднаних Націй (ЮНИСЕФ) за попередньою домовленістю із Замовником на підставі Обмінного листа щодо підтримки в рамках екстреного реагування в Україні з вих. UKR/MOU2024370 від 26.04.2024р. При цьому всі зобов`язання пов`язані з оплатою Послуг, без врахування ПДВ залишаються за Дитячим фондом Організації Об`єднаних націй (ЮНИСЕФ). Оплата суми ПДВ у розмірі 20% здійснюється Замовником
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВМІСЬКВОДОКАНАЛ"" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35420080 |
Поштова адреса | 84100, Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 9 |
Ім'я |
Олена Губіна |
Телефон | +380958993097 |
Ел. пошта | slavvodokanal@ukr.net |