На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 406 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-08-010886-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 травня, 09:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 406 100.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 030.50 UAH з ПДВ |
---|
Документ-камера129 штука Адреса поставки: 00000, Україна, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А, у кількості 40 шт, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 105, у кількості 19 шт; м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 34, у кількості 37 шт; м. Миколаїв, вул. 8-го Березня, 107, у кількості 33 шт. Строк: до 30.06.2024 16:53 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30121200-5, Фотокопіювальне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44994768 |
---|---|
Поштова адреса | 02156, Україна, Київська область, Київ, Україна, 02156, місто Київ, вул.Шолом-Алейхема, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Євген Іващенко |
Телефон | 380508293025 |
Ел. пошта | tov.officekomfortservice@gmail.com |
не залучено
Час публікації: 2024-05-16 16:44:02
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-17 16:44:02
Опис
ПРОТОКОЛ № 39/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 16 травня 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», поданої для участі у процедурі закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 - 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Документ-камера), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-05-08-010886-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 08.05.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-05-08-010886-a було оголошено процедуру закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 - 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Документ-камера). 16.05.2024 електронна система закупівель перейшла у статус «Кваліфікація переможця», оскільки для участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію, а саме від: Керуючись пунктом 36 Особливостей, Замовник розглядає подану тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» виявила наступне. Підпунктом 3.1. пункту 3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі є/не є громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», надано вищезазначену довідку, але за розглядом якої встановлено, що у змісті довідки відсутнє конкретне твердження щодо того, що Учасник є, чи не є громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції довідку, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 1 Таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку; У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» надано довідку загальні відомості про учасника закупівлі, за розглядом якої встановлено, що у змісті довідки відсутня інформація щодо скороченої назви Учасника. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції виправлену довідку, підготовлено відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Абзацом 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерній пропозиції та на кінцевого бенефіціарного власника Учасника – згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» не надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на директора Євгена ІВАЩЕНКА. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на директора Євгена ІВАЩЕНКА, - згідно з Додатком 6 до тендерної документації. Пунктом 43 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Оскільки, допущені Учасником ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» помилки не призводять до зміни предмета закупівлі та не відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, уповноважена особа вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС», протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 - 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Документ-камера). 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Замовник здійснює оплату Товару на протязі 20 (двадцяти) днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43315529 |
Поштова адреса | 49027, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
Ім'я |
Охременко Анастасія Василівна ( ) |
Телефон | +380563712767 |
Ел. пошта | zakupivli2023@ukr.net |