На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 491 539.13 UAH
Лот 1. Департамент експлуатації водопровідного господарства.
732 314.77 UAH
Лот 2. Розрахунковий департамент.
660 119.96 UAH
1 361 437.59 UAH
41 951.09 UAH
Лот 5. Департамент експлуатації каналізаційного господарства.
1 695 715.72 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-08-011092-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 травня, 18:00 |
Дата останніх змін | 25 травня, 07:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 732 314.77 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 323.15 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 21 000.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, (електричні інструменти): електричні інструменти (ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти)63 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43830000-0, Електричні інструменти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41013173 |
---|---|
Поштова адреса | 04208, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 5-А, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Косенко |
Телефон | +380637547604 |
Ел. пошта | mezon99@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-21 15:20:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-22 15:20:55
Опис
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, (електричні інструменти) учасник надає шляхом завантаження, в електронну систему закупівель: - довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Предмет договору визначається за найменуванням номенклатури наведеним у Додатку 4 тендерної документації та/або за предметом закупівлі. Підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії: - видаткової (-і) накладної (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором; - позитивний Лист - відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію ТОВ "МЕЗОН 99" надано у складі тендерної пропозиції копії договору поставки від 30.01.2023 №98/23, лист- відгук та видаткову накладну за таким договором без надання довідки за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ "МЕЗОН 99" необхідно завантажити в електронну систему закупівель: • довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Очікувана вартість закупівлі | 660 119.96 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 601.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 19 000.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, (електричні інструменти): електричні інструменти (ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти)41 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43830000-0, Електричні інструменти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41013173 |
---|---|
Поштова адреса | 04208, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 5-А, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Косенко |
Телефон | +380637547604 |
Ел. пошта | mezon99@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-21 15:21:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-22 15:21:39
Опис
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, (електричні інструменти) учасник надає шляхом завантаження, в електронну систему закупівель: - довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Предмет договору визначається за найменуванням номенклатури наведеним у Додатку 4 тендерної документації та/або за предметом закупівлі. Підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії: - видаткової (-і) накладної (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором; - позитивний Лист - відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію ТОВ "МЕЗОН 99" надано у складі тендерної пропозиції копії договору поставки від 30.01.2023 №98/23, лист- відгук та видаткову накладну за таким договором без надання довідки за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ "МЕЗОН 99" необхідно завантажити в електронну систему закупівель: • довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Очікувана вартість закупівлі | 1 361 437.59 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 13 614.38 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 40 000.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, (електричні інструменти): електричні інструменти (ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти)97 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43830000-0, Електричні інструменти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41013173 |
---|---|
Поштова адреса | 04208, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 5-А, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Косенко |
Телефон | +380637547604 |
Ел. пошта | mezon99@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-21 15:21:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-22 15:21:54
Опис
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, (електричні інструменти) учасник надає шляхом завантаження, в електронну систему закупівель: - довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Предмет договору визначається за найменуванням номенклатури наведеним у Додатку 4 тендерної документації та/або за предметом закупівлі. Підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії: - видаткової (-і) накладної (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором; - позитивний Лист - відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію ТОВ "МЕЗОН 99" надано у складі тендерної пропозиції копії договору поставки від 30.01.2023 №98/23, лист- відгук та видаткову накладну за таким договором без надання довідки за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ "МЕЗОН 99" необхідно завантажити в електронну систему закупівель: • довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Очікувана вартість закупівлі | 41 951.09 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 419.51 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 1 000.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, (електричні інструменти): електричні інструменти (ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти)4 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43830000-0, Електричні інструменти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41013173 |
---|---|
Поштова адреса | 04208, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 5-А, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Косенко |
Телефон | +380637547604 |
Ел. пошта | mezon99@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-21 15:22:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-22 15:22:25
Опис
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, (електричні інструменти) учасник надає шляхом завантаження, в електронну систему закупівель: - довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Предмет договору визначається за найменуванням номенклатури наведеним у Додатку 4 тендерної документації та/або за предметом закупівлі. Підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії: - видаткової (-і) накладної (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором; - позитивний Лист - відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію ТОВ "МЕЗОН 99" надано у складі тендерної пропозиції копії договору поставки від 30.01.2023 №98/23, лист- відгук та видаткову накладну за таким договором без надання довідки за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ "МЕЗОН 99" необхідно завантажити в електронну систему закупівель: • довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Очікувана вартість закупівлі | 1 695 715.72 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 16 957.16 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 50 000.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, (електричні інструменти): електричні інструменти (ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти)164 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43830000-0, Електричні інструменти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41013173 |
---|---|
Поштова адреса | 04208, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 5-А, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Косенко |
Телефон | +380637547604 |
Ел. пошта | mezon99@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-21 15:22:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-22 15:22:39
Опис
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, (електричні інструменти) учасник надає шляхом завантаження, в електронну систему закупівель: - довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Предмет договору визначається за найменуванням номенклатури наведеним у Додатку 4 тендерної документації та/або за предметом закупівлі. Підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії: - видаткової (-і) накладної (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором; - позитивний Лист - відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію ТОВ "МЕЗОН 99" надано у складі тендерної пропозиції копії договору поставки від 30.01.2023 №98/23, лист- відгук та видаткову накладну за таким договором без надання довідки за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ "МЕЗОН 99" необхідно завантажити в електронну систему закупівель: • довідку за підписом учасника про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03327664 |
Поштова адреса | 01015, Україна, Київська область, Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Ім'я |
Бойко Інна Гаврилівна |
Телефон | 380442801536 |
Ел. пошта | igboiko@vodokanal.kiev.ua |