На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
371 336.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
21 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 21 травня, 00:02
Опис
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: під час внесення інформації щодо закупівлі коду ДК 021:2015 – 43810000-4 - Деревообробне обладнання (навісне обладнання до міні- навантажувача АVANT 750: знищувач пнів фрезерний) у річний план закупівель на 2024 рік, не було внесена інформація щодо коду КЕКВ, а саме не вказано код КЕКВ 3210. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-09-001888-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 травня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 371 336.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 856.68 UAH з ПДВ |
---|
код ДК 021:2015 – 43810000-4 - Деревообробне обладнання (навісне обладнання до міні- навантажувача АVANT 750: знищувач пнів фрезерний )2 штука Адреса поставки: 61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Мирна, 11-Б Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43810000-4, Деревообробне обладнання |
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника після отримання Товару згідно з наданими накладними. Замовник приймає Товар на підставі накладної, підписаної уповноваженими представниками Сторін. При отриманні Товару Замовник передає представнику Постачальника доручення на отримання Товару, а представник Постачальника передає представнику Замовника накладну і товарно-транспортну накладну, які оформлені належним чином. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником на підставі видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Замовника в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства Платежів за дорученням клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейского рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейскою службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Постачальником, штрафні санкції не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03362152 |
Поштова адреса | 61145, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А |
Ім'я |
Кривоноженкова Надія Миколаївна |
Телефон | 380577250285 |
Ел. пошта | tenderzelenbud@gmail.com |