На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 747.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: В оголошенні вказаний строк надання послуги до 01.08.2024 року. Так вказано, оскільки Замовнику невідомі строки укладення договору, а реальним строком надання послуг є: початок - з моменту укладання договору, закінчення – через 1 рік з моменту укладання договору.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-09-008252-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 14:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 19 747.20 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 197.47 UAH без ПДВ |
---|
Доступ до коригуючої інформації (RTK-поправок) для визначення місцеположення в реальному часі1 послуга Адреса поставки: Україна, Рівненська область, Вараш, послуги надаються он-лайн через мережу Інтернет на робоче місце Замовника (геодезичний прилад - GNSS приймач GS-08) Строк: до 01.08.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72610000-9, Послуги з комп’ютерної підтримки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38078288 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Туряниця Михайло |
Телефон | 380977966237 |
Ел. пошта | INFO@SYSTEMNET.COM.UA |
Час публікації: 2024-05-22 08:56:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-23 08:56:34
Опис
1. Виявлені невідповідності: 1.1. В наданому в складі пропозиції документі «Анкета-запит»: - в пункті 4 відсутня інформація про Виконавчий орган (найменування, склад:…) Учасника; - в розділі «Документи» відсутня будь-яка інформація. 2.1. В складі пропозиції відсутній документ від Адміністратора банку геодезичних даних про геодезичну прив’язку перманентних базових станцій мережі виконавця до Державної геодезичної мережі України; 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 розділу ІІІ ТД. 2.2. Пункт 1 розділу ІІІ ТД. 3. Перелік інформації, яку повинен надати учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. Заповнена Анкета-запит, згідно Додатку 4 до ТД та документи, які передбачені анкетою. 3.2. Підтверджуючий документ від Адміністратора банку геодезичних даних про геодезичну прив’язку перманентних базових станцій мережі виконавця до Державної геодезичної мережі України.
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН)*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення акту здачі-приймання наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. *виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | Україна, Рівненська область, Вараш |
Ім'я |
Цап Олег Михайлович |
Телефон | 0363661312 |
Ел. пошта | Tsap@rnpp.atom.gov.ua |