На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
614 514.27 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-09-010658-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 27 травня, 15:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 614 514.27 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 травня, 14:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 145.14 UAH без ПДВ |
---|
Поточний ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Розглянув: Тендерну пропозицію ФОП Чернюк Ігор Іларіонович, що є учасником процедури закупівлі. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації, оскільки після оприлюднення Замовником повідомлення про усунення невідповідностей учасником протягом 24 годин не надана довідка (складена в довільній формі) щодо наявності в учасника закупівлі персоналу, котрий має відповідну кваліфікацію, що дозволяє проводити весь комплекс послуг відповідно до вимог даної ТСдоПЗ, який вимагався підпунктом 5.2.1. пункту 5 розділу ІІІ ТД. Вирішив: Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Чернюк Ігор Іларіонович на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Розглянув: Тендерну пропозицію ФОП Чернюк Ігор Іларіонович, що є учасником процедури закупівлі. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації, оскільки після оприлюднення Замовником повідомлення про усунення невідповідностей учасником протягом 24 годин не надана довідка (складена в довільній формі) щодо наявності в учасника закупівлі персоналу, котрий має відповідну кваліфікацію, що дозволяє проводити весь комплекс послуг відповідно до вимог даної ТСдоПЗ, який вимагався підпунктом 5.2.1. пункту 5 розділу ІІІ ТД. Вирішив: Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Чернюк Ігор Іларіонович на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Код ЄДРПОУ | 2354703590 |
---|---|
Поштова адреса | 33018, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ САМОКИША, будинок 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Чернюк |
Телефон | +380673993588 |
Ел. пошта | mcmaxddanylyuk@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-23 09:57:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-24 09:57:32
Опис
1. Виявлені невідповідності: 1.1. В наданому в складі пропозиції документі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» наявна інформація про наявність в учасника лише одного спеціаліста з вищою освітою, знанням та досвідом роботи в галузі надання послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, що не дає уявлення, яким чином маючи одного спеціаліста, учасник буде в змозі надати весь комплекс послуг визначений ТСдоПЗ. 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. підпункт 5.2.1. пункту 5 розділу ІІІ ТД. 3. Перелік інформації, яку повинен надати учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності в учасника закупівлі персоналу, котрий має відповідну кваліфікацію, що дозволяє проводити весь комплекс послуг відповідно до вимог даної ТСдоПЗ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36354758 |
---|---|
Поштова адреса | 33003, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Кобзарська, 85 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Грипич Діана Ярославівна |
Телефон | +380979633283 |
Ел. пошта | hrypych.diana@renault-rivne.com |
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання актів наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. *виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ.** **абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | Україна, Рівненська область, Вараш |
Ім'я |
Цап Олег Михайлович |
Телефон | 0363661312 |
Ел. пошта | Tsap@rnpp.atom.gov.ua |