На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
14 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 14 червня, 00:02
Опис
. На етапі розкриття пропозицій Учасників, Замовником встановлено неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: Розділом 5 Тендерної документації із вищенаведеної закупівлі послуг передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ). Однак, Замовником помилково зазначено очікувану вартість закупівлі у розмірі 6 699 972,22 грн. з ПДВ при оголошенні процедури закупівлі на електронному майданчику Prozorro. Також, Учасником надана пропозиція з урахуванням ПДВ 6 650 000,00 грн. Крім того, річним планом закупівлі передбачена очікувана вартість закупівлі в розмірі 8 039 966,67 грн. з ПДВ, та відповідно 6 699 972,22 грн. без ПДВ. Оскільки порушення виявлено на етапі торгів, коли замовник усунути його вже не має технічної можливості, та відтак, виникає невідповідність Тендерної документації Замовника з вже оголошеною процедурою закупівлі, Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі послуг : «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту плавзасобу т/х "НМС-505-12"). Уповноважена особа Карабанов С.О., з урахуванням неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, вирішив відмінити закупівлю послуг: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту плавзасобу т/х "НМС-505-12") на підставі пп.2 п. 50 Особливостей та п.2 ч.1 ст.32 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-10-001060-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 14 червня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 699 972.22 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 66 999.72 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 200 000.00 UAH |
Послуги з ремонту плавзасобу т/х "НМС-505-12"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50240000-9, Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 4.1. цього Договору (зазначається Переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 4.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично надані Послуги відповідно до п. 5.5 Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює остаточну оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 5.1. цього Договору та сплачених на підставі Акту здачі-приймання наданих послуг, Виконавчої ремонтної відомості та Акту приймання Судна з ремонту, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон | 0487293544 |
Ел. пошта | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |