На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
202 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-10-003467-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 10:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 202 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Медична рентгенiвська плiвка в аркушах ORTHO CP-GU M 30x40 cм №1008 пачка Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, м. ОДЕСА, ПРОВ, Обсерваторний, 8 Строк: до 31.08.2024 11:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32354110-3, Рентгенівська плівка |
Медична рентгенiвська плiвка в аркушах ORTHO CP-GU M 24x30 cм №10015 пачка Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, м. ОДЕСА, ПРОВ, Обсерваторний, 8 Строк: до 31.08.2024 11:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32354110-3, Рентгенівська плівка |
Медична рентгенiвська плiвка в аркушах ORTHO CP-GU M 18x24 cм №10013 пачка Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, ПРОВ, Обсерваторний, 8 Строк: до 31.08.2024 11:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32354110-3, Рентгенівська плівка |
Медична рентгенiвська плiвка в аркушах ORTHO CP-GU M 13x18 cм №10010 пачка Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, м.Одеса, ПРОВ, Обсерваторний, 8 Строк: до 31.08.2024 11:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32354110-3, Рентгенівська плівка |
Суха медична плівка Agfa DRYSTAR DT 5.000I B 35x43см №10010 пачка Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, ПРОВ, Обсерваторний, 8 Строк: до 31.08.2024 11:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32354110-3, Рентгенівська плівка |
Суха медична плівка Agfa DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см5 пачка Адреса поставки: 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, ПРОВ, Обсерваторний, 8 Строк: до 31.08.2024 11:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32354110-3, Рентгенівська плівка |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37224455 |
---|---|
Поштова адреса | 68000, Україна, Одеська область, пос. Мізікевича, Каштанова, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Халяпіна Тетяна Володимирівна |
Телефон | 380677787733 |
Ел. пошта | provimed@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-27 11:33:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-28 11:33:06
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ №610 від 15.05.2024, в якої зазначено: складське приміщення загальна площа 112 кв.м, орендоване, договор оренди нежитлового приміщення від 01/05/2023 р. та скан копія договору. Строк дії договору з 01.05.2023 по 01.05.2026. Відповідно до частини 2 статті 793 ЦК України, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Таким чином, якщо договір оренди, за яким передано об'єкт нежитлового приміщення не посвідчений нотаріально, то він вважається нікчемним. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 2 до тендерної документації: Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям вимагається: Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару, що є предметом закупівлі. У довідці зазначити інформацію щодо наявності складського приміщення, а також транспортного засобу (у випадку, якщо учасник буде здійснювати доставку товару самостійно), тощо*: - найменування (тип/марка/модель тощо); - кількість; - право власності (власне, орендоване, договір надання послуг тощо). *У довідці зазначається інформація щодо матеріально-технічної бази, перелік та кількість визначається на розсуд учасника. У разі використання обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеного у довідці, що не належить Учаснику на праві власності, додатково надаються завірені копії або скановані оригінали діючих до кінця строку постачання товару замовнику (до 31.07.2024 р.) договорів оренди майна, обладнання, лізингу, надання послуг тощо (договір повинен містити посилання на зазначене у довідці обладнання та/або матеріально-технічну базу щодо кожної позиції - тип/марку/модель тощо, що зазначене у довідці). 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати договір оренди складського приміщення, укладений у відповідності до чинного законодавства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"ОМР |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02063341 |
Поштова адреса | 65014, Україна, Одеська область, Одеса, провулок Обсерваторний, 8 |
Ім'я |
Ганєва Маріанна Іванівна ( ) |
Телефон | +380964973894 |
Ел. пошта | marinaganeva@ukr.net |