На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
159 120.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Протокол № 49 від 10.05.2024. Строки постачання товару: 30 (тридцять) днів з моменту підписання сторонами цього Договору, але не пізніше 10.07.2024 р.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-10-010398-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 травня, 16:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 159 120.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 травня, 11:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 795.60 UAH з ПДВ |
---|
Дипломи бакалавра, магістра, спеціаліста з копією, дублікати дипломів бакалавра, магістра, спеціаліста з копією660 штука Адреса поставки: 50086, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пр. Гагаріна, буд. 54 Строк: до 10.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Додаток до диплома європейського зразка з копією, дублікат додатка до диплома європейського зразка з копією660 штука Адреса поставки: 50086, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пр. Гагаріна, буд. 54 Строк: до 10.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Бланк додатка до диплома європейського зразка5000 штука Адреса поставки: 50086, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пр. Гагаріна, буд. 54 Строк: до 10.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3086200550 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергей Маринченко |
Телефон | +380675396681 |
Ел. пошта | advanceprint2013@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-22 12:27:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-23 12:27:48
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "МАРИНЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. у складі Пропозиції відсутнє підтвердження щодо відповідності товару вимогам стандартів вищої освіти; 1.2. не надано підтвердження якості товару відповідності державним стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації; 1.3. не надано Гарантійний лист відповідності заявленим вимогам; 1.4. не надано документи / або протокол, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції. 1.5. учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ. 1.6. учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 1.7. учасник процедури закупівлі не надав підтвердження щодо своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. відповідно до п. 1 Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі » учасником не було надано підтвердження щодо відповідності товару вимогам стандартів вищої освіти; 2.2. відповідно до п. 1-3 Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі » учасником не було надано підтвердження якості товару відповідності державним стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації. 2.3. відповідно до п. 1-3 Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі » учасником не було надано не надано Гарантійний лист відповідності заявленим вимогам. 2.4. відповідно п. 1. абзацу 6 Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” учасником не надано документального підтвердження на право підпису. 2.5. відповідно п. 2. абзацу 10 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” учасником не надано документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ. 2.6. відповідно п. 2. абзацу 11 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” учасником не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження. 2.7. відповідно п. 3. абзацу 22 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” учасником не надано підтвердження щодо своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Товар повинен відповідати наступним вимогам: - документи про освіту повинні виготовлятись згідно форм затверджених наказом МОН № 102 від 25.01.2021р. (із змінами, внесеними згідно Наказів Міністерства освіти і науки України: від 01 лютого 2021 року № 132; від 31 березня 2022 року № 282; від 13 березня 2023 року № 272). 3.2. Якість товару повинна відповідати державним стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації на вищезазначений Товар. Товар повинен бути придатний для цілей, для яких товар такого роду звичайно використовується. Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України (ДСТУ та ТУ), затвердженими на даний вид Товару (у разі їх наявності). Всі матеріали, з яких виготовлені товари, повинні бути якісними, безпечними та дозволеними для використання в Україні. 3.3. Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, що товар відповідає наступним вимогам: - бланки мають бути з правильним розташуванням елементів відповідно до наданих зразків; - виготовлення макетів бланків про вищу освіту та додатків здійснюється Учасником (Виконавцем) за власний рахунок після узгодження з Замовником; - доставка товару здійснюється Учасником (Постачальником) власним транспортом, або за допомогою служби доставки, погодженої з Замовником за власний рахунок; - Учасник (Постачальник) закупівлі забезпечує здійснення передачі інформації, пов’язаної з графічною персоналізацією документів про освіту та додатків до них, по захищених каналах обміну даними з необхідним рівнем безпеки (виділений канал зв'язку, шифрування файлів тощо) з дотриманням вимог нормативних актів (Закон України «Про захист персональних даних»; Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»; Закон України «Про інформацію»). - текстова інформація для виготовлення документів про вищу освіту, яка відтворюється поліграфічним способом, надається Замовником в оригінальному форматі *.XML. Постачальник починає виготовлення з моменту отримання файлів на електронну адресу та не має права вимагати будь-яких додаткових документів. Одним замовленням вважаються усі файли надіслані в один робочий день. 3.4. необхідно надати документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції. 3.5. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ. 3.6. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 3.7. Учасник процедури закупівлі повинен надати підтвердження щодо виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21864213 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ НОВОСЕЛІВСЬКА, будинок 27, квартира 69 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Переяслов Сергій |
Телефон | +380956175600 |
Ел. пошта | dneprograf@gmail.com |
Покупець здійснює оплату за рахунок бюджетних коштів з відповідного рахунку, відкритого в органах казначейської служби України, по факту поставки Товару на підставі накладної (акту приймання-передачі), згідно з поданим Продавцем рахунком відповідно до заявки Покупця на обсяг Товару, протягом 7 (семи) банківських днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Криворізький державний педагогічний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40787802 |
Поштова адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пр. Гагаріна, буд. 54 |
Ім'я |
Смірнова Ніна Іванівна |
Телефон | +380982304102 |
Ел. пошта | specialist@kdpu.edu.ua |