На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 217 088.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-10-010420-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 травня, 16:46 |
Дата останніх змін | 27 травня, 13:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 217 088.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 травня, 13:39 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 21 085.44 UAH з ПДВ |
---|
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади зокрема м. Маріуполя13056 послуга Адреса поставки: 23210, Україна, Вінницька область, смт. Стрижавка, Державна установа «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку ім.. Юлії Рябчинскої (Вінницька обл.) Національної поліції України»). Строк: до 29.09.2024 16:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39796819 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Римар |
Телефон | +380688414310 |
Ел. пошта | anton.rymar@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-23 19:56:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-24 19:56:46
Опис
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади зокрема м. Маріуполя за кодом ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, №UA-2024-05-10-010420-a, ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1, Учасник закупівлі повинен надати: - Копії документів, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, інформація про яких надавалася в Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, видані в Державних або комунальних установах. Учасник не надав відповідних документів. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41602890 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 12, офіс 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярослав Буряков |
Телефон | +380504249424 |
Ел. пошта | ramedas.ukraine@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 13306232 |
---|---|
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця , ВУЛИЦЯ МАТРОСА КОШКИ, будинок 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Алла Михайлова |
Телефон | +380432533837 |
Ел. пошта | meridian.vn.ua@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 13331365 |
---|---|
Поштова адреса | 21011, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Гонти, будинок 96-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Надія Гладько |
Телефон | +380679691777 |
Ел. пошта | high-tech2023@ukr.net |
Оплата за надані Послуги буде проводитися за фактично надані послуги, протягом 15 календарних днів з моменту надання Послуги на підставі належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Валютою тендерної пропозиції є гривня.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42815794 |
Поштова адреса | 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
Ім'я |
Колода Олексій Сергійович ( ) |
Телефон | +380675432851 |
Ел. пошта | m.ehub@ukr.net |