На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-10-010884-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 червня, 23:00 |
Дата останніх змін | 14 червня, 14:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 532 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 660.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування ДТЗ марки ISUZU в Івано-Франківській області700 людино-година Адреса поставки: Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Місце надання Послуг – місце знаходження (адреса) станції технічного обслуговування Виконавця та/або субпідрядника в межах міста Івано-Франківськ або не більше ніж 10 км від межі м. Івано-Франківськ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36734021 |
---|---|
Поштова адреса | 76494, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано Франківсь село Микитинці, вулиця Юності будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Перепічка Володимир Остапович |
Телефон | +380342508788 |
Ел. пошта | autoexpert-if@ukr.net |
субпідрядник не залучається
Час публікації: 2024-06-11 16:43:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-06-12 16:43:50
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ «АВТОЕКСПЕРТ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) Учасником у складі тендерної пропозиції надані довідка №29/05/4 від 29.05.2024 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій зазначено марку автомобілів, що обслуговувалися за договором №51 від 02.03.2020р.- Автобуси марки АТАМАН, надано відгук №18/09/1/20 від 17.09.2020 щодо виконання договору №51 від 02.03.2020р, копію Договору №51 від 02.03.2020 р предметом якого є гарантійне, технічне обслуговування та поточний ремонт Автобусів марки АТАМАН, та акти виконаних робіт по обслуговуванню автобусів Богдан №0743 та №0705, проте зазначені документи не відповідають вимогам тендерної документації, а саме, згідно вимог п. 1 розділу VII тендерної документації: «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або такий, що виконується договір на технічне обслуговування та/або ремонт автомобілів марки ISUZU». 1.2.) на виконання вимог п. 2.1. розділу VII тендерної документації Учасником надано довідку №29/05/3 від 29.05.2024р про наявність СТО за адресою: 76494, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, с. Микитинці, вул. Юності 25 та Свідоцтво авторизованої СТО вих. 334 від 12.04.2024, яке підтверджує статус СТО, зазначеної у довідці, проте свідоцтво не містить інформації про повноваження проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів ISUZU, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пункти 1 та 2.1 розділу VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», пункт 1 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; марки автомобілів, що пройшли ТО; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або такий, що виконується договір на технічне обслуговування та/або ремонт автомобілів марки ISUZU. 3.2) Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 3.3) Підтвердження інформації щодо марки автомобілів, що пройшли ТО (ISUZU), у вигляді: - надання Учасником копії акту/актів наданих послуг за договором, що зазначений у довідці та/або - наявності інформації щодо марки автомобілів, які пройшли технічне обслуговування та/або ремонт за договором, що зазначений у довідці у листі – відгуку від контрагента. 3.4) сертифікат/дилерську угоду офіційного дилера ISUZU або авторизаційний лист на проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів ISUZU, або витяг з дилерської угоди з інформацією саме про повноваження проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів ISUZU зазначеної Учасником СТО за адресою 76494, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, с. Микитинці, вул. Юності 25. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів, з моменту підписання Сторонами Зведеного акту, складеного на підставі належно оформлених Нарядів-замовлень/Актів наданих послуг згідно з п. 6.2 Договору, а також реєстрації Виконавцем до дати платежу в Єдиному реєстрі податкових накладних всіх належним чином оформлених податкових накладних за операціями надання Послуг звітного місяця, які є подіями для складання податкової накладної згідно з нормами Податкового кодексу України (якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Турчина Вікторія Анатоліївна |
Телефон | 380500508234 |
Ел. пошта | turchyna-va@ukrposhta.ua |