На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 146 240.00 UAH
Замовник
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-11-000112-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 12:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 10 146 240.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 101 462.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 304 000.00 UAH |
Послуги з супроводу Комплексу IT-Enterprise4336 людино-година Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30116577 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Макей Ірина |
Телефон | 0445859070внутр.280 |
Ел. пошта | MAKEI@IT.UA |
Час публікації: 2024-05-29 14:19:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 14:19:16
Опис
Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме надати інформацію, які робітники будуть виконувати свої зобов'язання в кожній окремій закупівлі в яких прийняв участь Учасник 1 – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"»: - згідно Додатку 1 п.5 надати інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. згідно Додатку 1 п.11 надати копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці, у трудових відносинах або наявність зазначених працівників в цивільно-правових відносин з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, та/або витяг з наказу, трудова угода або інші оформлені належним чином документи)
Вартість послуг по консультаційній підтримці Програмного комплексу за цим Договором: Розраховується згідно поточного Прайс-листа Виконавця. Прайс-лист Виконавця, приведений в Додатку № 1 до Договору. *(для платників ПДВ) Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником щомісячно після підписання Акту наданих послуг, але не раніше ніж на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати реєстрації Виконавцем податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. (для неплатників ПДВ) Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником щомісячно, але не раніше ніж на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати після підписання Акту наданих послуг *при укладанні Договору пункти та абзаци за неналежністю платника податку на додану вартість можуть бути видалені. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081258 |
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка 21 |
Ім'я |
Скринецький Вадим Віталійович |
Телефон | 380444650967 |
Ел. пошта | skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |