На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 750 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
27 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 27 травня, 00:00
Опис
Під час періоду подання пропозицій, а саме 16.05.2024 р. до відділу публічних закупівель надійшла службова записка з проханням скасувати закупівлю, у зв’язку з неправильним розподілом джерел фінансування. Для виправлення цієї помилки треба було б вносити зміни до річного плану, проте після оголошення закупівлі це неможливо. Тобто, зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості у
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-11-000116-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 травня, 11:28 |
Дата останніх змін | 27 травня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 12 750 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 127 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 300 000.00 UAH |
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Комплект обшивки для облаштування екстер’єру та інтер’єру салону та кабіни трамвая, що підлягає встановленню при проведенні капітально-відновлювального ремонту з переобладнанням трамвайних вагонів Tatra Т3 шляхом заміни реостатно - контакторної системи керування на транзисторно-імпульсну (ТІСК)5 комплект Адреса поставки: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Водопровідна, 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44430000-3, Армована обшивка |
Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку та видаткової накладної, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі, протягом 30-ти календарних днів з моменту поставки партії Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03328497 |
Поштова адреса | 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Водопровідна, 1 |
Ім'я |
Тетяна Таран |
Телефон | +380487175467 |
Ел. пошта | tenderomet@gmail.com |