На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-13-001987-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 травня, 22:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 12:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 470 015.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 350.08 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування ДТЗ марки ISUZU в м. Хмельницький2000 людино-година Адреса поставки: Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Станція технічного обслуговування Виконавця та/або субпідрядника в межах міста Хмельницький. Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38072464 |
---|---|
Поштова адреса | 32600, Україна, Хмельницька область, Нова Ушиця, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 68, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юрій Хрустинський |
Телефон | 380962181703 |
Ел. пошта | aleksandrovi4anna@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-29 09:39:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 09:39:36
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОСТОК-АВТО-СЕРВІС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: • в складі тендерної пропозиції подана довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, договір, акт здачі-прийняття робіт (наданих послуг) та лист-відгук (файл «Довідка Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору1.pdf» та файл «Довідка Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору1.pdf.p7s»), де зазначено інформація про технічне обслуговування одного автомобіля «ISUZU ATAMAN D-093S2 Держ. номер BX5084НО», що є невідповідністю в частині зазначення кількості автомобілів, яким надавалися послуги з технічного обслуговування, адже під вимогами Тендерної документації вимагалося наявність досвіду з технічного обслуговування та/або ремонту саме автомобілів марки ISUZU, тобто більше як один. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: • п.1 розділу тендерної документації «X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції»; та п.1.1, п.1.2. та п.1.3. розділу тендерної документації «VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • Оновлена Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; марки автомобілів, що пройшли ТО; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або такий, що виконується договір на технічне обслуговування та/або ремонт автомобілів марки ISUZU. • Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. • Підтвердженням інформації щодо марки автомобілів, що пройшли ТО (ISUZU), буде вважатися: - надання Учасником у складі тендерної пропозиції копії акту/актів наданих послуг за договором, що зазначений у довідці відповідно п.1.1. та/або - наявність інформації щодо марки автомобілів, які пройшли технічне обслуговування та/або ремонт за договором, що зазначений у довідці відповідно п.1.1 у листі – відгуку від контрагента, що надається відповідно до п. 1.2. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до умов договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів, з моменту підписання Сторонами належно оформлених Нарядів-замовлень/Актів наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Місюкевич Віталій Федорович |
Телефон | 380502500892 |
Ел. пошта | MISYUKEVYCH-VF@UKRPOSHTA.UA |