На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
307 692.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-13-002344-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 червня, 16:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 307 692.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 21 травня, 12:31 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 076.92 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з утримання модульних тимчасових споруд для укриття населення, що перебувають у межах Тернівського району (ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання)169 послуга Адреса поставки: 50079, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, в межах Тернівського району, згідно Додатку 4 тендерної документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40075836 |
---|---|
Поштова адреса | 03186, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ АВІАКОНСТРУКТОРА АНТОНОВА, будинок 5 А, офіс 303 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Селезньов |
Телефон | +380502425293 |
Ел. пошта | servislendbond1@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-22 11:05:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-23 11:05:19
Опис
Під час розгляду документів учасника було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Не надано документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції згідно листа Мінекономрозвитку №3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року відповідно до пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації; 2. Не надано інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) відповідно до пункту 8 Інформація про субпідрядника Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 3. Не надано документальне погодження учасника, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником відповідно до пункту 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. 4. Не надано пропозиції письмове погодження з формальними помилками вказаними пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції Учасника відповідно до пункту 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. 5. Не надано довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах, що датовані не раніше дня оприлюднення оголошення закупівлі відповідно до пункту 3 Інша інформація Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. 6. Не надано договір з ТОВ «Екоспецтранс» або іншою організацією на захоронення сміття на 2024 рік відповідно до пункту 9 Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Тендерної документації. 7. Не надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно таблиці). На підтвердження інформації вказаної у довідці, Учасник повинен надати: копію штатного розкладу; накази або витяги з наказів про прийняття робітників на роботу; копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку); документи про освіту, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам працівників керівного складу; договори ЦПХ (в разі залучення працівників за такими договорами) відповідно до пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Додатку 3 «Документально підтверджена інформація, яка вимагається від учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до пункту 28 Особливостей та ст. 16 Закону Тендерної документації. Також на кожного працівника надається лист -згода – персональні дані якого надаються в тендерній документації відповідно до пункту 5 Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Тендерної документації. 8. Не надано лист - згода на Чабан Ю.В.– персональні дані якої надаються в тендерній документації відповідно до пункту 5 Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: 1. Документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції згідно листа Мінекономрозвитку №3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року 2. Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 3. Документальне погодження учасника, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. 4. Пропозиції письмове погодження з формальними помилками вказаними пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції Учасника. 5. Довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах, що датовані не раніше дня оприлюднення оголошення закупівлі. 6. Договір з ТОВ «Екоспецтранс» або іншою організацією на захоронення сміття на 2024 рік. 7. Ддовідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно таблиці). На підтвердження інформації вказаної у довідці, Учасник повинен надати: копію штатного розкладу; накази або витяги з наказів про прийняття робітників на роботу; копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку); документи про освіту, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам працівників керівного складу; договори ЦПХ (в разі залучення працівників за такими договорами). Також на кожного працівника надається лист -згода – персональні дані якого надаються в тендерній документації відповідно до пункту 5 Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Тендерної документації. 8. Лист -згода на Чабан Ю.В.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3022922038 |
---|---|
Поштова адреса | 50089, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Головка Адмірала, будинок 18, квартира 141 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євгеній Перекопський |
Телефон | +380964660262 |
Ел. пошта | fopperekop@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04052554 |
Поштова адреса | 50079, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
Ім'я |
Лілія Орлова |
Телефон | +380966700463 |
Ел. пошта | zakupivli@trnvk.gov.ua |