На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Строк надання послуг: - для поз.1-15 Дефектного акту (Додаток №6 до Договору) не можуть перевищувати 180 календарних днів з дати надання Замовником заявки на надання Послуг*; - для поз.16 Дефектного акту (Додаток №6 до Договору) не можуть перевищувати 360 календарних днів з дати надання Замовником заявки на надання Послуг*. Загальний строк надання послуг не пізніше 30.06.2025р.** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-13-009041-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 30 травня, 14:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 930 434.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 38 609.00 UAH з ПДВ |
---|
1. Послуги з технічного обслуговування та ремонту аналітичного комплексу для визначення вмісту хлоридів, сірки та азоту Trace Elemental Xplorer1 послуга Адреса поставки: 64220, Україна, Харківська область, Ізюмський р-н, с. Андріївка Строк: до 30.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41266501 |
---|---|
Поштова адреса | 02232, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ МАЯКОВСЬКОГО, будинок 81, квартира 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Харенко |
Телефон | +380981050939 |
Ел. пошта | 1912ac@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-24 13:44:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-25 13:44:44
Опис
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1. Учасник, з метою виконання вимог підпункту 1. пункту 1. частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації, надав у складі тендерної пропозиції Довідку про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі Вих. №0001 від 17.05.2024р (файл «0001 Довідка про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі.pdf») не у відповідності до вимог ТД, а саме: 1.) в довідці не зазначено інформацію про роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець); 2.) в довідці некоректно зазначено інформацію про предмет договору, згідно наданого договору. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності 1. Вимога підпункту 1. пункту 1. частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно надати оновлену Довідку в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). *Аналогічним (-ми) договором(-ами) вважається(-ються): договір(-ри) щодо надання послуг з ремонту та/або технічного обслуговування лабораторного обладнання. Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення, номер, дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець) (Довідку необхідно доповнити інформацією про роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець); коректно зазначити інформацію про предмет договору). До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Розрахунок за наданні Послуги здійснюється Замовником на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Марина Михайліченко |
Телефон | +380532515489 |
Ел. пошта | maryna.s.mykhailiche@ugv.com.ua |