На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 596 978.73 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Період оскаржень до 2 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
13.05.2024 року в електронній системі закупівель уповноваженого органу було оприлюднено оголошення на закупівлю ДК 021:2015 код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення медичного огляду працівників), ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-13-009225-a., завершення прийому пропозицій 21.05.2024; 00:00. Водночас 21.05.2024 року управлінням освіти було отримано лист Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вхідний номер 2344 щодо аналізу вказаної закупівлі із зазначенням ряду недоліків та порушень вимог чинного законодавства. Оскільки 21.05.2024 з 00:00 відбулося розкриття поданих пропозицій Замовник не має технічної можливості внести зміни до тендерної документації, з метою усунення недоліків та порушень, виявлених Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту. В зв’язку з неможливістю внесення змін до тендерної документації, на даному етапі закупівлі, необхідно відмінити тендер на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 2 п. 50 Особливостей
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-13-009225-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 травня, 15:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 596 978.73 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 984.89 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення медичного огляду працівників)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 25680355 |
---|---|
Поштова адреса | 03126, Україна, м. Київ, пр.Гузара Любомира, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Острянко Ганна Петрівна |
Телефон | 380444972011 |
Ел. пошта | medgorodok.kmkl6@gmail.com |
не залучається
4.1. Розрахунки за надані Послуги проводяться після підписання Сторонами акту виконаних послуг. 4.2. Замовник здійснює оплату за надані Послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. 4.3. Оплата за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст. 49 БК України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлені послуги здійснюються протягом 30-ти банківських днів з дня отримання Замовником відповідних бюджетних фінансувань на свій рахунок. 4.4. Оплата послуг проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця за надані послуги на підставі актів за кожний місяць підписаних уповноваженими особами обох сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37485490 |
Поштова адреса | 03087, Україна, Київська область, Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
Ім'я |
Самойленко Євгенія Юріівна |
Телефон | 380442423706 |
Ел. пошта | solomruo2423706@ukr.net |