На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 325 000.00 UAH
Замовник
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-13-010594-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 1 червня, 09:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 325 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 33 250.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 99 750.00 UAH |
Послуги технічної підтримки та супроводу програмного забезпечення мобільного додатку з оформлення проїзних/перевізних документів АТ "Укрзалізниця"7 місяць Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43320785 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Євгена Коновальця, будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Аміда Володимир Петрович |
Телефон | +380934374135 |
Ел. пошта | mobidevservice@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-28 14:01:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-29 14:01:53
Опис
Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ТОВ «МОБІДЕВ СЕРВІС», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме надати інформацію, які робітники будуть виконувати свої зобов'язання в кожній окремій закупівлі в яких прийняв участь Учасник 1 – ТОВ «МОБІДЕВ СЕРВІС»: - згідно Додатку 1 п.12 надати копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці, у трудових відносинах або наявність зазначених працівників в цивільно-правових або господарських відносин з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, та/або витяг з наказу, трудові угода, контракти або інші оформлені належним чином документи). згідно Додатку 1 п.13 надати калькуляцію вартості послуг з поелементною розбивкою витрат (необхідно розшифрувати що в себе влючають послуги сторонніх організацій)
Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з реєстрації Виконавцем податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Якщо Виконавець не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову/і накладну/і, незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової/их накладної/их з помилками, строк оплати за надані Замовнику Послуги починає свій перебіг з дня реєстрації Виконавцем податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их. В такому випадку, Замовник має право притримати оплату/и Виконавцю до дати фактичної реєстрації податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их. (для неплатників ПДВ) Розрахунок за Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з наданим оригіналом рахунку-фактури та підписаного уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. Оплата здійснюється на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. * при укладанні Договору пункти та абзаци за неналежністю платника податку на додану вартість можуть бути видалені Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081258 |
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка 21 |
Ім'я |
Скринецький Вадим Віталійович |
Телефон | 380444650967 |
Ел. пошта | skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |