На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
71 550.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-14-007102-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 71 550.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 14 травня, 13:58 |
---|
Розробляння документів системи на виконання вимог стандарту ISO 15189:2022, розділ 6 щодо реагентів та витратних матеріалів, укладання договорів про надання послуг, зовнішніх продуктів та послуг, розроблення стандартних операційних процедур у відповідності до чинних нормативних вимог та класифікації контенту та даних. Аудит стану приміщень та контролю умов навколишнього середовища при виконанні методик досліджень, розробляння шаблонів первинних документів для класифікації/реєстрації даних умов навколишнього середовища при виконанні досліджень. Складання технічних вимог до кожної кімнати та приміщення із посиланням на нормативні вимоги та методику дослідження. Аналіз логістики виконання досліджень, усунення зауважень та невідповідностей. Розробляння документів на виконання вимог стандарту щодо управління даними реагентів, реактивів і витратних матеріалів; складання стандартної операційної процедури та інструкцій стосовно управління даними про реагенти, реактиви, контрольні матеріали, стандартні зразки та інші витратні матеріали; аналіз фактичного придбання, обліку та зберігання реагентів, реактивів та витратних матеріалів згідно нормативних вимог, СОП та інструкцій; призначення відповідальних осіб за посилення контролю обігу та управління даними; складання звітності про розподіл та використання, починаючи з вхідного контролю, складського та лабораторного зберігання, аудит лабораторних приміщень та передбачених місць для зберігання та використання.1 послуга Адреса поставки: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вулиця Царичанська ,134 А Строк: до 30.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72330000-2, Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних |
Назва організації | Комунальне підприємство "Царичанська центральна лікарня" Царичанської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01989585 |
Поштова адреса | 51000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А |
Ім'я |
Олексій Кременчуцький |
Телефон | +380961929072 |
Ел. пошта | prozorrotsarichanka@gmail.com |