На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
451 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-15-007661-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 15:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 451 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 255.00 UAH з ПДВ |
---|
Жилетка та спідниця , розмір М (НК 024:2023 - 38355 Фартух для захисту від випромінювання)1 комплект Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18143000-3, Захисне спорядження |
Жилетка та спідниця , розмір XL (НК 024:2023 - 38355 Фартух для захисту від випромінювання)1 комплект Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18143000-3, Захисне спорядження |
Захист щитовидної залози та грудини (НК 024:2023 - 38358 Комір для захисту від випромінювання)5 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18143000-3, Захисне спорядження |
Фартух захисний односторонній (НК 024:2023 - 38355 Фартух для захисту від випромінювання)3 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18143000-3, Захисне спорядження |
Захисний екран для пацієнта (НК 024:2023 - 38363 Екран для захисту особи від випромінювання)3 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18143000-3, Захисне спорядження |
Захист яєчників (НК 024:2023 - 38363 Екран для захисту особи від випромінювання)3 комплект Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18143000-3, Захисне спорядження |
Рентген захисні окуляри (НК 024:2023 - 38361 Пристосування для захисту очей від випромінювання)2 штука Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18143000-3, Захисне спорядження |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39014885 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Звіринецька, буд. 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іріс Вейс |
Телефон | +380442288417 |
Ел. пошта | info@oncomedica.com.ua |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНКОМЕДІКА» наступним інформує, що не планує залучати до виконання договору про закупівлю субпідрядника/співвиконавця, пропозиція подається ТОВ «ОНКОМЕДІКА» самостійно, без створення об'єднання учасників.
Час публікації: 2024-05-28 10:14:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-29 10:14:16
Опис
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель: 1. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції». Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: - заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції надана учасником цінова пропозиція файл під назвою «06. Цінова пропозиція (Додаток 1).pdf» присутні математичні невідповідності . 2. Згідно Розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю пункту 3 Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов підпункту 8. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору, що викладений в Додатку 5 до Документації . В складі тендерної пропозиції даний документ файл «18. Проект договору (Додаток 5).pdf» містить незначні математичні невідповідності . 3. Згідно додатку №4 пункту 2. Оригінал гарантійного листа виробника (або Уповноваженого представника на території України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та назву Замовника. В складі тендерної пропозиції Учасника наданий Гарантійний лист офіційного представника в Україні «24. Гарантійний лист офіційного представника в Україні.pdf», який містить помилковий номер оголошення (ідентифікатор закупівлі). 4. Згідно Додатку №2 до Документації Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. І. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону: І. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.2. Копія аналогічного договору (не менше 1 договору) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі, або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», інформація про який/які зазначена в довідці, поданій згідно п. 1.1. даного додатку 1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору). або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Наданий аналогічний договір Учасника , що знаходиться у файлі під назвою «21. Аналогічний договір .pdf» який підтверджений як аналогічний, відповідною довідкою що знаходиться у файлі під назвою «20. Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf» не відповідає вимогам , так як у наданих договорі та інформаційній довідці зазначено - договір №2511 від 25.11.2022р. на суму - 763124,00 грн. У наданих видаткових накладних Учасником , що знаходяться у файлі під назвою «21. Аналогічний договір .pdf» загальна сума видаткових накладних становить - 846905,00 грн , що більше ніж сума договору – 763124,00 грн. відповідно . Відгуку від Покупця товару , як підтвердження повного виконання договору №2511 від 25.11.2022р.- на суму - 763124,00 грн. Учасником не завантажено. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Приведені у відповідність цінову пропозицію та проєкт договору. 2. Оригінал гарантійного листа виробника (або Уповноваженого представника на території України) яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. 3. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону згідно Додатку №2 до Документації: 1) Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; 2)Копія аналогічного договору; 3) Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору) або лист відгук.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02011031 |
Поштова адреса | 21028, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
Ім'я |
Юлія Петербургська |
Телефон | +380432660177 |
Ел. пошта | 1706lula@gmail.com |