На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
937 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-15-010004-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 травня, 15:41 |
Дата останніх змін | 31 травня, 16:18 |
Очікувана вартість закупівлі | 937 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 686.00 UAH з ПДВ |
---|
РТ-модуль1 штука Адреса поставки: 69076, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Сорочинська , буд.28А Строк: до 31.12.2024 15:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33950000-4, Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини Код НК 024:2023: 57858, Система оброблення тканинних зразків IVD (діагностика in vitro) напівавтоматична |
Штатив для імуногістохімічного фарбування1 штука Адреса поставки: 69076, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Сорочинська , буд.28А Строк: до 31.12.2024 15:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33950000-4, Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини Код НК 024:2023: 42833, Штатив для приготування/фарбування предметних скелець |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3384208625 |
---|---|
Поштова адреса | 69095, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЗАПОРІЗЬКА, будинок 7, квартира 119 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Софія Чепак |
Телефон | +380992971056 |
Ел. пошта | chepacks@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-30 16:29:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-31 16:29:38
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Згідно п.5 р.3 (Додатку 3)Тендерної документації Замовником установлено вимогу «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: 1. Інформаційна довідка про виконаний (в повному обсязі) аналогічний договір* (один) за предметом закупівлі за період 2022-2024р.р. (в довільній формі). 2. Обов’язково до зазначеної довідки надаються: - копія наведеного в довідці аналогічного договору (додатки до договору (якщо такі є), додаткові угоди (якщо такі є), які є невід’ємною частиною цього договору); - документи, що підтверджують його виконання (накладна або акт звірки взаєморозрахунків, або лист-підтвердження від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за відповідним предметом закупівлі)». 2. Згідно п.5 р.3 (Додатку 3)Тендерної документації Замовником установлено вимогу «Сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом (статутом), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів». 3. Згідно п.1 р.3 (Додатку 2)Тендерної документації Замовником установлено вимогу «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості, необхідній якості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати файл, сканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, що підтверджує повноваження), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, необхідній якості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, інформацію, щодо року виготовлення обладнання що пропонується та про наявність сервісної підтримки в Україні». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Договір №075Ч20 від 13.03.2020р. з Київським міським клінічним бюро судово-медичної експертизи. 2. Зазначені документи відсутні. 3. Гарантійний лист ТОВ «КАРЛ ЦЕЙСС» про повноваження ФОП "ЧЕПАК СОФІЯ ЮРІЇВНА" на участь у Закупівлі і можливість поставки товару, підписаний директором ТОВ «КАРЛ ЦЕЙСС» В.А.Федорчуком. Також Учасником надано довіреність компанії Shandon Diagnostics Limited (trading as Epredia) (Шендон Діагностікс Лімітед (торговельна марка Epredia)) про повноваження ТОВ «КАРЛ ЦЕЙСС» в особі директора Данилюк О.О. на території України. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. Надати інформаційну довідку про виконаний (в повному обсязі) аналогічний договір* (один) за предметом закупівлі за період 2022-2024р.р. (в довільній формі). Обов’язково до зазначеної довідки надаються: - копія наведеного в довідці аналогічного договору (додатки до договору (якщо такі є), додаткові угоди (якщо такі є), які є невід’ємною частиною цього договору); - документи, що підтверджують його виконання (накладна або акт звірки взаєморозрахунків, або лист-підтвердження від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за відповідним предметом закупівлі) *Аналогічним договором вважається договір, предметом закупівлі якого є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичниму код цієї закупівлі. 2. Надати сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом (статутом), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 3. Надати сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження директора ТОВ «КАРЛ ЦЕЙСС» В.А.Федорчука.
Покупець здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45039174 |
Поштова адреса | 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Сорочинська, 28А |
Ім'я |
Плаксіна Світлана Іванівна ( ) |
Телефон | +380674539027 |
Ел. пошта | patburo@ukr.net |