На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
666 724.00 UAH
Замовник
1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-15-010695-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 травня, 16:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 12:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 666 724.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 333.62 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 16 668.10 UAH |
Плитка керамогранітна60.18 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Плитка керамогранітна114.3 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Плитка керамічна416.16 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Плитка керамічна90 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Плитка керамогранітна35.09 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Плитка керамогранітна41.14 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Плитка керамогранітна70.18 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44111300-4, Керамічні вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41254260 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Артем Атамась |
Телефон | 380675389611 |
Ел. пошта | aatamas@ukrinstal.com.ua |
Час публікації: 2024-05-27 15:38:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-28 15:38:36
Опис
Протокольне рішення № 92 уповноваженої особи 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «27» травня 2024 року м. Хмельницький Уповноважена особа - Мельничук Андрій Олегович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю Плитка в асортименті (код ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали) було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ" код 41254260 Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ" код 41254260 щодо закупівлі Плитка в асортименті (код ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали). Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ" код 41254260 в процедурі відкритих торгів на закупівлю Плитка в асортименті (код ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, як-що таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до підпункту Б пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» на підтвердження відповідності товару Учасник подає в складі пропозиції наступні документи: Б) Також, Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару у кількості та якості, що визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника (представника, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) повинен включати: найменування Учасника та Замовника, мати назву предмету закупівлі, номер оголошення даних електронних торгів. Учасником в складі пропозиції надано лист Вих. № 9.05. від 9 травня 2024 року від Компанії LASSELSBERGER, яким підтверджує, що українська компанія ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНСТАЛ " є офіційним дилером на території України. Проте, в листі не зазначено підтвердження можливості поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, відповідної якості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника (представника, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) не містить інформації про: найменування Учасника та Замовника, назву предмету закупівлі, номер оголошення даних електронних торгів. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника (представника, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) повинен включати: найменування Учасника та Замовника, мати назву предмету закупівлі, номер оголошення даних електронних торгів. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Мельничук Андрій Олегович
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38223651 |
Поштова адреса | 29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул.Озерна, 20/1 |
Ім'я |
Андрій Мельничук |
Телефон | +380987916352 |
Ел. пошта | melnychuk.andriy23@gmail.com |