На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-15-012973-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 16:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 32 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 320.00 UAH з ПДВ |
---|
Сервісне обслуговування аналізатору COBAS AmpliPrep1 послуга Адреса поставки: 61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50421000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 34839344 |
---|---|
Поштова адреса | 04205, Україна, Київська область, Київ, проспект Оболонський, 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайленко Юлія Валеріївна |
Телефон | +380443903776 |
Ел. пошта | kabanets@dialogd.com |
Час публікації: 2024-05-29 18:52:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 18:52:18
Опис
Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: згідно пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою «Дoвідкa пpo нaявність у Учaсникa тopгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (надалі - Довідка). Згідно останнього стовпця Довідки Учасник повинен надати ПІБ, посаду, номер телефону контактної особи замовника. На сторінці 4 файлу «Тендерна пропозиція» Учасником надано Довідку, в якій у рядку №з/п – 1 відсутня посада контактної особи замовника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 Додатка 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати «Дoвідку пpo нaявність у Учaсникa тopгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» згідно вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: згідно абз.2 пп.1 пункту 4 Додатка 1 до тендерної документації встановлена вимога про надання довідки щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. На сторінці 29 файлу «Тендерна пропозиція» Учасником надано «Довідку про Уповноважених осіб», в якій право на укладання договору/підписання тендерної пропозиції має Начальник відділу збуту МИХАЙЛЕНКО Юлія Валеріївна. Відповідно до Довіреності від 03.07.2023 №06/23, яка надана Учасником на сторінці 30 файлу «Тендерна пропозиція», право на укладання договору/підписання тендерної пропозиції має Начальник відділу клієнтського сервісу МИХАЙЛЕНКО Юлія Валеріївна. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: абз.2 пп.1 пункт 4 Додатка 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати «Довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю».
Розрахунки проводяться після пред'явлення Виконавцем акту виконаних робіт на оплату послуг на умовах відстрочки платежу до 14 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02001699 |
Поштова адреса | 61201, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, будинок 366 |
Ім'я |
Андрій Гончаров |
Телефон | +380688921667 |
Ел. пошта | goncharic87@gmail.com |