На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6792.00 UAH
Замовник
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Стільці офісні (ISO) - 8 шт. Висота сидіння: до 500 мм Конструкція: на ніжках із спинкою, без підлокітників. Жорсткість: м’яка Оббивка: тканина рогожка Колір- тканини: чорний Металевий каркас: чорний Основа: стаціонарний п'єдестал. Максимальне навантаження: 120 кг Тип: для персоналу та відвідувачів Гарантія: 12 місяців. Товар повинен бути новим, та не бути таким, що вживався чи експлуатувався. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру Товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення/доставки на адресу замовника. У вартість Товару мають бути включені всі витрати, пов’язані з постачанням Товару та надсиланням документів, у тому числі: витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом Постачальника та за його рахунок, за адресою: вул. Хрещатик, 36, м. Київ. Строк поставки товара- не пізніше 25 (двадцять п’ять) календарних днів після підписання цього Договору.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-16-002421-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 6 792.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 травня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 21 травня, 00:01 |
Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм8 штука Адреса поставки: 01044, Україна, м. Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Профіль: Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм |
|
Матеріал каркасу | метал |
---|---|
Матеріал оббивки сидіння | тканина |
Матеріал оббивки спинки | тканина |
Висота сидіння | 480 - 500, мм |
Тип ніжок | звичайні |
Назва організації | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37853361 |
Поштова адреса | 01044, Україна, Київська область, Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
Ім'я |
Довженко Наталія |
Телефон | 380442027404 |
Ел. пошта | nataliia.horodnia@kma.gov.ua |