На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
769 984.43 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Більш детальна інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, викладена у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-16-006703-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 травня, 14:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 14:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 769 984.43 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 699.84 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з ремонту 7 шт. компресорів 40 атм. на підстанціях Західного ТУОМ1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50531300-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування компресорів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 13811409 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 79022, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА, будинок 174 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Рибка Роман |
Телефон | 380322436984 |
Ел. пошта | KERMLV@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-05-27 16:21:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-28 16:21:51
Опис
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.п.2.1 пункту 2. «Інші документи, необхідні для виконання вимог замовника» Розділу І «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати «Документ на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або наказ про призначення керівника учасника та/або довіреність (доручення), тощо на представника учасника процедури закупівлі.» Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку №05/Т-3 від 21.05.2024 р. щодо повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції, проте копію самого наказу про призначення Рибки Романа Євгеновича на посаду директора МПП-ФІРМИ "ІНТЕРЕНЕРГОСЕРВІС" не надано. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник на виконання вимог п.п.2.1 пункту 2. «Інші документи, необхідні для виконання вимог замовника» Розділу І «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати копію наказу про призначення Рибки Романа Євгеновича на посаду директора МПП-ФІРМИ "ІНТЕРЕНЕРГОСЕРВІС".
Замовник здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця в розмірі не більше 20% від суми договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання рахунку, за умови наявності фінансування в Замовника.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 20.00%
Подальший розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту надання послуг та підписання Акту здачі-приймання наданих послуг/виконаних робіт уповноваженими представниками сторін, із повним списанням раніше оплаченого авансового платежу з першого Акту здачі-приймання наданих послуг/виконаних робіт в межах фінансових можливостей Замовника на поточний рік та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 80.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Рекун Жанна Вікторівна |
Телефон | 380661117447 |
Ел. пошта | Rekun.ZV@ua.energy |