На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
610 517.92 UAH
ЛОТ 1. Департамент експлуатації водопровідного господарства
172 176.80 UAH
247 287.84 UAH
60 919.84 UAH
ЛОТ 4. Департамент експлуатації каналізаційного господарства
74 846.40 UAH
ЛОТ 5. Департамент екологічного нагляду
22 935.36 UAH
ЛОТ 6. Розрахунковий департамент
32 351.68 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-16-009799-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 травня, 16:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 16:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 172 176.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 721.77 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 5 100.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
ДК ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна): панчохи, шкарпетки, халати, натільна білизна (ДК 021:2015: 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати)191 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18310000-5, Спідня білизна |
ДК ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна): панчохи, шкарпетки, халати, натільна білизна (ДК 021:2015: 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати)6 пара Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18310000-5, Спідня білизна |
ДК ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна): панчохи, шкарпетки, халати, натільна білизна (ДК 021:2015: 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати)2 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18310000-5, Спідня білизна |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45015085 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Горбатюк |
Телефон | +380953173607 |
Ел. пошта | best-text@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-29 13:57:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 13:57:13
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Уповноваженою особою виявлено відсутність у складі пропозиції: 1. довідки в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником). Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель: довідку в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником).
Очікувана вартість закупівлі | 247 287.84 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 472.88 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 7 400.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
ДК ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна): халати, натільна білизна термостійка (ДК 021:2015: 18318200-3 Халати)144 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18310000-5, Спідня білизна |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45015085 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Горбатюк |
Телефон | +380953173607 |
Ел. пошта | best-text@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-29 13:57:31
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 13:57:31
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Уповноваженою особою виявлено відсутність у складі пропозиції: 1. довідки в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником). Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель: довідку в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником).
Очікувана вартість закупівлі | 60 919.84 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 609.20 UAH з ПДВ |
---|
ДК ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна): халати, (ДК 021:2015: 18318200-3 Халати)69 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18310000-5, Спідня білизна |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45015085 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Горбатюк |
Телефон | +380953173607 |
Ел. пошта | best-text@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-29 13:57:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 13:57:45
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Уповноваженою особою виявлено відсутність у складі пропозиції: 1. довідки в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником). Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель: довідку в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником).
Очікувана вартість закупівлі | 74 846.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 748.46 UAH з ПДВ |
---|
ДК ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна): халати, костюми медичні (ДК 021:2015: 18318200-3 Халати)75 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18310000-5, Спідня білизна |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45015085 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Горбатюк |
Телефон | +380953173607 |
Ел. пошта | best-text@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-29 13:58:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 13:58:15
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Уповноваженою особою виявлено відсутність у складі пропозиції: 1. довідки в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником). Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель: довідку в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником).
Очікувана вартість закупівлі | 22 935.36 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 229.35 UAH з ПДВ |
---|
ДК ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна): халати (ДК 021:2015: 18318200-3 Халати)26 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18310000-5, Спідня білизна |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45015085 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Горбатюк |
Телефон | +380953173607 |
Ел. пошта | best-text@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-29 13:58:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 13:58:28
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Уповноваженою особою виявлено відсутність у складі пропозиції: 1. довідки в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником). Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель: довідку в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником).
Очікувана вартість закупівлі | 32 351.68 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 323.52 UAH з ПДВ |
---|
ДК ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18315000-0 Панчохи, 18317000-4 Шкарпетки, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна): халати (ДК 021:2015: 18318200-3 Халати)38 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18310000-5, Спідня білизна |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45015085 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любов Горбатюк |
Телефон | +380953173607 |
Ел. пошта | best-text@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-29 13:58:47
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 13:58:47
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Уповноваженою особою виявлено відсутність у складі пропозиції: 1. довідки в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником). Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель: довідку в довільній формі з переліком працівників, зокрема, технолога, конструктора та не менше 5 працівників категорії швея із зазначенням ПІБ, посади та відповідного досвіду роботи, а також підтверджуючі документи щодо зазначених у довідці працівників (аркуші трудових книжок на яких міститься інформація про ПІБ працівника та відомості про прийом на роботу та/або інші документи, що підтверджують роботу зазначених у довідці працівників на підприємстві учасника, але у будь-якому випадку на ту кількість працівників, яка вимагалась Замовником).
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03327664 |
Поштова адреса | 01015, Україна, Київська область, Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Ім'я |
Бойко Інна Гаврилівна |
Телефон | 380442801536 |
Ел. пошта | igboiko@vodokanal.kiev.ua |