На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
494 990.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-16-011751-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 травня, 01:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 16:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 494 990.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 949.90 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Шафа з електромагнітним захистом1 комплект Адреса поставки: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника Строк: до 01.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 32541000-7, Комутаційне обладнання |
Комутаційна шафа для засобів КЗІ1 комплект Адреса поставки: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника Строк: до 01.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 32541000-7, Комутаційне обладнання |
Комутатор1 штука Адреса поставки: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника Строк: до 01.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 32546100-3, Цифрові комутатори |
Модуль оптичний1 штука Адреса поставки: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника Строк: до 01.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 32541000-7, Комутаційне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41896872 |
---|---|
Поштова адреса | 03022, Україна, Київська область, Київ, Васильківська,34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Харитонова Анна Сергіївна |
Телефон | +380384427117 |
Ел. пошта | office@topstream.com.ua |
Час публікації: 2024-05-29 12:14:01
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 12:14:01
Опис
За результатом розгляду встановлено невідповідності, а саме: 1. Відповідно до вимог пп. 1 п. 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Учасник повинен надати «Інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з сканкопією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації». Учасником у складі пропозиції надано Довідку про виконання аналогічних договорів (вих. № 08-24-В від 21.05.2024 р.), яка не містить інформацію щодо адреси замовника, як передбачено вимогами тендерної документації. Разом з цим, для документального підтвердження наданої у довідці інформації учасник надав сканкопії виконаних аналогічних договорів та видаткових накладних, у яких відсутня інформація щодо вартості товару, ціни договорів та вартості поставлених товарів, що унеможливлює перевірку Замовником відповідності Учасника кваліфікаційному критерію щодо виконання аналогічного договору в повному обсязі. 2. Відповідно до вимог пп. 1 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» «учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі та підтвердні документи про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, а також інформацію про посадову особу Учасника, яку уповноважено на підписання договору за результатами закупівлі. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника та наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреністю/дорученням, у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа». Учасником не надано у складі пропозиції інформацію в довільній формі про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, а також інформацію про посадову особу Учасника, яку уповноважено на підписання договору за результатами закупівлі. Крім того, для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Учасником надано наказ про прийняття на посаду, але не надано оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника. 3. Відповідно до вимог пп. 2 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)». Учасником у складі пропозиції надається «скан-копія оригіналу чи засвідчена учасником копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників) учасника про створення такої юридичної особи. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації». У складі пропозиції надано копію статуту, реєстрацію якого здійснено у 2019 році, тобто після 01.01.2016, відповідно Учасник повинен надати інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Зазначений документ відсутній у складі пропозиції Учасника. 4. У складі пропозиції Учасником надано заповнену форму «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», форма якої не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації, а саме, в п. 7 не зазначено телефон (телефони) банку (банків) та МФО. Зазначені невідповідності в інформаціях та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: 1. Оновлену інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Для документального підтвердження зазначеної інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з сканкопією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі, з обов’язковим зазначенням вартості товару та суми договорів. 2. Інформацію в довільній формі про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, а також інформацію про посадову особу Учасника, яку уповноважено на підписання договору за результатами закупівлі. Крім того, для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі надати оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника. 3. Інформацію в довільній формі про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, а також інформацію про посадову особу Учасника, яку уповноважено на підписання договору за результатами закупівлі. 4. Інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації). 5. Оновлену форму «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» із зазначенням телефону (телефони) банку (банків) та МФО.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Національної поліції в Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108599 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Ірина Ключник |
Телефон | +380577308508 |
Ел. пошта | kh_vtksks@hk.police.gov.ua |