На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5196.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання" Прилуцької міської ради Чернігівської області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-17-000898-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 травня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 травня, 09:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 13:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 196.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 25.98 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Реле5 штука Адреса поставки: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова,104 Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31221300-4, Розеткове реле |
Роз’єм модульний5 штука Адреса поставки: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова,104 Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31221300-4, Розеткове реле |
Наконечник10 штука Адреса поставки: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова,104 Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31224000-2, З’єднувачі та контактні елементи |
Наконечник20 штука Адреса поставки: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова,104 Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31224000-2, З’єднувачі та контактні елементи |
Наконечник20 штука Адреса поставки: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова,104 Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31224000-2, З’єднувачі та контактні елементи |
Наконечник20 штука Адреса поставки: 17500, Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, вул. Садова,104 Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31224000-2, З’єднувачі та контактні елементи |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37577104 |
---|---|
Поштова адреса | 61050, Україна, Харківська область, Харків, вул. Франкiвська, буд. № 14, корпус Д-2, кiмната 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Трубчанінова Яна Вікторівна |
Телефон | 380506980105 |
Ел. пошта | sales2@takel.com.ua |
Час публікації: 2024-05-28 11:42:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-29 11:42:58
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : Інші документи від Учасника: п. 2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 2. Перелік виявлених невідповідностей: в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено надання Учасником «Додаток 2, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника Заповнений, підписаний та скріплений печаткою учасника торгів (за умови її використання)». При розгляді документів наданих Учасником виявлено Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик товару за № 1985/05-09 від 22.05.2024 р де зазначено найменування товару , характеристика товару, кількість заявлена Замовником та найменування товару, технічні характеристики товару, виробник товару, країна походження товару запропонованого Учасником. Крім того, в документах Учасника є в наявності Технічна специфікація за №1985/05-10 від 22.05.2024 р. підписана та скріплена печаткою Учасником де зазначені технічні характеристики товару який потрібно поставити . Відповідно до вимог Замовником вимагався один Додаток 2, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника Заповнений, підписаний та скріплений печаткою учасника торгів де передбачено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі товару який вимагає Замовник та найменування товару, технічні характеристики товару, виробник товару, країна походження товару запропонованого Учасником, а не окремими Довідками за № 1985/05-09 від 22.05.2024та за №1985/05-10 від 22.05.2024. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Інші документи від Учасника: Додаток 2, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника Заповнений, підписаний та скріплений печаткою учасника торгів (за умови її використання)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати однією Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі підписана та скріплена печаткою Учасником
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником протягом 10 ти робочих днів з дати підписання Сторонами акту прийому-передачі (видаткової накладної) Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32863684 |
Поштова адреса | 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Садова, буд. 104 |
Ім'я |
Марина Іванівна |
Телефон | +380509952546 |
Ел. пошта | tsvitkova65@ukr.net |