На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
238 450.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Джерело фінансування-кошти НСЗУ. Тендерні пропозиції повинні бути складенні українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-17-002559-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 травня, 17:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 20:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 238 450.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 27 травня, 12:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 192.25 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Стіл письмовий (1200*600*750)8 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл письмовий1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл письмовий кутовий №13 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл письмовий кутовий №23 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл кутовий з надбудовою та стелажем1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл комп’ютерний кутовий (правий)1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл кутовий5 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл комп’ютерний кутовий (лівий) № 1.1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл комп’ютерний кутовий (правий) № 2.1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл комп’ютерний (прямий) № 1.1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл комп’ютерний (прямий) № 2.1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стійка-ресепшн з підсвіткою1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121200-8, Столи |
Стіл-ресепшн із надбудовою та підсвіткою1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121200-8, Столи |
Стіл прямий ( із заокругленими кутами) з двома виїзними тумбами1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл кухонний7 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121200-8, Столи |
Стіл обідній 1000x700x7503 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121200-8, Столи |
Стіл обідній 1000x600x7501 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121200-8, Столи |
Стіл обідній розкладний з тумбою1 штука Адреса поставки: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121200-8, Столи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3256418637 |
---|---|
Поштова адреса | 61024, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 96, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Всеволод Зубар |
Телефон | +380992497809 |
Ел. пошта | sevazu@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-28 10:17:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-29 10:17:50
Опис
ВИМОГА Про усунення невідповідностей в документах в закупівлі UA-2024-05-17-002559-а На виконання вимог статті 29 та статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність розміщення вимоги про усунення невідповідностей в Учасника – Фізичної особи – підприємця Зубаря Всеволода Владиславовича (РНОКПП 3256418637) (далі - Учасник), поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «в документах, підготовлених учасником самостійно (довідки, листи тощо), має бути зазначено найменування Замовника, предмет закупівлі». Учасник у складі тендерної пропозиції надав самостійно підготовлені документи (довідки, інформаційні листи, гарантійні листи, листи-згоди, порівняльна таблиця відповідності, цінову пропозицію (додаток 3 до Тендерної документації), загальну інформацію про учасника (додаток 5 до Тендерної документації), в яких відсутній предмет закупівлі. 2. Відповідно до пункту 4 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. зі змінами та доповненнями) Додатку 1 до Тендерної документації, «Учасник – фізична особа – підприємець надає у складі тендерної пропозиції лист - роз’яснення про ненадання фінансової звітності». Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист - роз’яснення про ненадання фінансової звітності. Учасник для усунення виявлених порушень повинен: 1. Надати у складі тендерної пропозиції самостійно підготовлені документи (довідки, інформаційні листи, гарантійні листи, листи-згоди, порівняльну таблицю відповідності, цінову пропозицію (додаток 3 до Тендерної документації), загальну інформацію про учасника (додаток 5 до Тендерної документації), в яких буде зазначений предмет закупівлі. 2. Надати у складі тендерної пропозицій лист - роз’яснення про ненадання фінансової звітності.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3343004148 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлия Белоусова |
Телефон | +380675716232 |
Ел. пошта | osnova.m@ukr.net |
Виключно в грн.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02003793 |
Поштова адреса | 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25 |
Ім'я |
Козел Володимир |
Телефон | 380992580598 |
Ел. пошта | Bal.CKRL49@ukr.net |