На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
356 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Протокол №56 від 17.05.2024року
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-17-005306-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 14:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 356 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 27 травня, 15:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 780.00 UAH з ПДВ |
---|
Кондиціонери (внутрішній блок)25 штука Адреса поставки: 35800, Україна, Рівненська область, м.Острог, вул.Татарська,185 Строк: до 12.06.2024 12:19 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42512200-0, Настінні кондиціонери повітря |
Кондиціонери (зовнішній блок)25 штука Адреса поставки: 35800, Україна, Рівненська область, м.Острог, вул.Татарська,185 Строк: до 12.06.2024 12:19 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42512200-0, Настінні кондиціонери повітря |
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 21087471 |
---|---|
Поштова адреса | 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Відінська, 42а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Рощина Борис Маркович |
Телефон | +380362629429 |
Ел. пошта | boris.tiko@i.ua |
Час публікації: 2024-05-28 14:56:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-29 14:56:10
Опис
1. На вимогу п. 1.1 Додатку 1 учасник має у довідці має зазначити стан наявної матеріально – технічної бази: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, стан.» Надати в складі пропозиції оновлену довідку про наявність матеріально технічної бази. 2. Не надано в складі пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору на вимогу п.3.1 Додатку 1: «3.1. Довідка, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням контактного телефона замовника (замовників), ПІБ, адреси, номеру договору та дати укладання, суми виконаних зобов’язань.» Надати в складі пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів 3. На вимогу Додатку 4 учасник не зазначив не коректно зазначив номери сторінок, а саме не зазначено з якої по яку сторінку закінчується і починається файл документу. Надати в складі пропозиції оновлений файл Реєстр пропозиції із зазначенням коректно визначених сторінок 4. На вимогу п. 1.4. Додатку 2, учасник не надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи : «Якість та комплектність Товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка діє на території України, стандартам якості (сертифікати відповідності стандарту НПАОП 0.00-1.81-18, ДСТУ EN 60335-1:2017, ДСТУ EN 60335-2-14:2014 та/або декларації про відповідність згідно стандарту НПАОП 0.00-1.81-18, ДСТУ EN 60335-1:2017, ДСТУ EN 60335-2-14:2014 та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи) (надати скан - копії документів)» Учасник має долучити до складу пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної експертизи по запропонованому товару 5. На вимогу п. 1.3. Додатку 2, учасник не надав Гарантійний лист від виробника що підтверджує можливість постачання: «Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, сертифікату, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції)» 6. Відповідно до п. 1 Розділу 3 ТД учасник мав зазначити ID закупівлі на кожному створеному документі: «Документи не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються Учасником в Системі. Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами, без зазначення ID закупівлі, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше.» Надати всі довідки пропозиції із зазначенням ID закупівлі 7. Наданий в складі пропозиції не відповідає вимогам п. 3.3 Додатку 1: «Скан-копію позитивного листа-відгука від Замовника (суб’єкта господарювання, з яким було укладено аналогічний договір), що вказаний у Довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім'я, по-батькові керівника та номер телефону), інформацію про те що роботи за договором на дату надання відгуку виконані якісно та в повному обсязі відповідно до умов договору, чи застосовувалися до учасника оперативно–господарські санкції з боку Замовника. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента.»
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3418611653 |
---|---|
Поштова адреса | 35800, Україна, Рівненська область, місто Острог(з), вул.Чорновола В'ячеслава, будинок 1, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Адаменко |
Телефон | +380987645800 |
Ел. пошта | adamenkokairos@gmail.com |
Розрахунок за отриманий товар здійснюється на протязі наступного періоду упродовж 20 днів після поставки товару до 31 грудня 2024 року, в залежності від отримання фінансування з місцевого бюджету відповідно до графіку фінансування на 2024 року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999833 |
Поштова адреса | 35800, Україна, Рівненська область, місто Острог, вулиця Татарська,185 |
Ім'я |
Мовчанова Ірина Василівна ( ) |
Телефон | +380976095122 |
Ел. пошта | buhgalteriya.ostrog@gmail.com |