На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
59 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-17-008148-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 12:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 59 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 298.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги із заміни драм-картриджів Xerox 101R00555 в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 33457 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313000-2, Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки |
Послуги із заміни картриджів Xerox 106R03623 в багатофункціональних пристроях Xerox WorkCentre 33453 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313000-2, Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31867934 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Нижній Вал, будинок 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Строкань |
Телефон | +380443377888 |
Ел. пошта | alexej.s@megaprint.com.ua |
Час публікації: 2024-05-29 10:10:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 10:10:45
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" (ЄДРПОУ 31867934) відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається в тому числі Додаток 1 до тендерної документації - форма тендерної пропозиції, яка заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Форму тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) некоректно заповнену та частково змінену: 1.1 учасником в пункті 1 після назви предмету закупівлі додано “виконати вимоги — технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиії”, тим самим змінено зміст цього пункту; 1.2 в пункті 7 міститься зразок підпису особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції учасника, але не зазначені посада та ПІБ цієї особи; 1.3 в пункті 8 міститься зразок підпису особи уповноваженої на підписання документів за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю, але не зазначені посада та ПІБ цієї особи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Форму тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) оформлену належним чином згідно вищезазначених зауважень. 2. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається в тому числі інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Згідно Додатку 2 до тендерної документації - Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 6 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (договір з технічного обслуговування та/або ремонту офісної техніки). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт виконання (надання) послуг в повному обсязі. 2.1. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано відомості про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою, яка відрізняється від форми згідно Додатку 6 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: відомості про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно Додатку 6 до тендерної документації) оформлені належним чином згідно вищезазначених зауважень. 3. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається в тому числі проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 3.1 Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано проєкт договору, який не заповнено зі сторони учасника: - преамбула; - розділ XIV. “МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН”; - додаток №1 до договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), оформлений належним чином згідно вищезазначених зауважень. 4. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається в тому числі лист про відсутність у учасника процедури закупівлі невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. 4.1 Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лист про відсутність у учасника процедури закупівлі невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з іншою юридичною особою, яка не є замовником даної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: лист про відсутність у учасника процедури закупівлі невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08588642 |
Поштова адреса | 85004, Україна, Донецька область, Добропілля, вул. Першотравнева, будинок 54-А |
Ім'я |
Іващук Андрій Анатолійович |
Телефон | 380665590037 |
Ел. пошта | arzsp.zakupivli@dn.dsns.gov.ua |