На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-17-011207-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 травня, 18:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 10:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 384 100.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 920.50 UAH з ПДВ |
---|
Портфель для секретної кореспонденції - 94 шт. Чемодан для секретної кореспонденції - 88 шт. Папка для секретної кореспонденції - 96 шт.278 штука Адреса поставки: Україна, Київ Строк: до 01.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18920000-4, Сумки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 34588380 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ирина Евгеньевна |
Телефон | 380676311962 |
Ел. пошта | rampa.1@meta.ua |
Час публікації: 2024-05-28 16:56:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-29 16:56:46
Опис
Шановний Учасник! Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, Замовником під час розгляду Тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РАМПА - 1» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю «Портфель для секретної кореспонденції, чемодан для секретної кореспонденції , папка для секретної кореспонденції (Код ДК 021:2015: 18920000-4 Сумки)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовником вимагається надання на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 (у Додатку 1). Для підтвердження інформації наведеної у довідці Учасник має надати копію 2х аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Учасником надано Таблиця аналогічних договорів у складі Тендерної пропозиції без документів підтверджуючих його виконання (копіі договорів та документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі) . 2) відповідно до Додатку № 6 до Тендерної документації. Форма тендерної пропозиції заповнена не в повному обсягу: після пункту 11 Таблиця «Загальна вартість тендерної пропозиції» Учасником не прописані умови ПОГОДЖЕННЯ та ГАРАНТІЙ виконання, а саме відсутні абзаци : « Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята Вами у будь - який час до закінчення зазначеного терміну. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами, визначеними в Законі України “Про публічні закупівлі” та «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. Ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 30 днів Ми погоджуємося з умовами, викладеними в проекті Договору про закупівлю (Додаток №5 тендерної документації), та, у разі перемоги, зобов'язуємося його підписати без будь-яких застережень та додаткових умов. Ми гарантуємо постачання товару згідно технічних, якісних та кількісних характеристик, викладених замовником в тендерній документації. Технічні та якісні характеристики товару, який нами пропонується, передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права Учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИВ: 1. Надати Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РАМПА - 1» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів: заповнену Форму 1 Додатку 1 Тендерноі документації згідно вимог Замовника, заповнену Форма тендерної пропозиції Додатку № 6 Тендерної документації згідно вимог Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А0476 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 07823035 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
В'ячеслав Єременко |
Телефон | +380955017363 |
Ел. пошта | a0476_vtto@post.mil.gov.ua |